اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشت 200 کارخانه تعطیل استان اصفهان به چرخه تولید

استاندار اصفهان با بیان اینکه ۲۰۰ کارخانه تعطیل این استان فعال شده اند، گفت: باوجود تحریم و شرایط کرونا علاوه بر فعال‌سازی مراکز تعطیل، واحدهای تولیدی جدیدی مثل گلخانه‌ها راه‌اندازی شده که همه مصداق جهش تولید و اقتصاد مقاومتی است.

بازگشت 200 کارخانه تعطیل استان اصفهان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در سفر به تیران و کرون و بازدید و افتتاح پروژه‌های کشاورزی، روستایی و بهداشت و درمان و مسکن این شهرستان اظهار داشت: برغم تحریم‌ها و شرایط سخت ناشی از کرونا توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف صورت گرفته است اما در خارج دشمنان تخریب می‌کنند و برخی در داخل بر اساس سلیقه سیاسی این اقدام را همراه با توهین و اهانت انجام می دهند.

استاندار اصفهان ادامه داد: بین نقد و توهین فاصله وجود دارد و اهانت مغایر با ارزش‌های دینی و اعتقادی بوده و روحانیون از گذشته تا به امروز مردم را به رعایت حق و حقوق دیگران و دوری از اخلاق زشت مثل اهانت توصیه کرده اند اما برخی نسبت به این موضوع بی توجه هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ کارخانه تعطیل این استان فعال شده اند، تصریح ‌کرد: باوجود تحریم و شرایط کرونا علاوه بر فعال‌سازی مراکز تعطیل، واحدهای تولیدی جدیدی مثل گلخانه‌ها راه‌اندازی شده که همه مصداق جهش تولید و اقتصاد مقاومتی است.

رضایی با بیان اینکه دغدغه همه مسوولان نظام خدمت به مردم و رفع چالش‌های جامعه است، اظهارداشت: با وجود شرایط سخت اقتصادی مردم صبر کردند و مسوولان در هر رده‌ای برای حل این نگرانی و سختی‌ها تلاش می‌کنند.

استاندار اصفهان گفت: تمام نهادهای اداری رفع مشکلات جامعه را در حوزه‌های مختلف پیگیر هستند اما این پاسخگویی باید در چهارچوب قوانین و مقررات باشد.

وی در بخشی از سخنان خود به توسعه گلخانه‌ها و بخش‌های تولیدی و گردشگری تیران و کرون اشاره و اضافه کرد: این شهرستان در چند سال اخیر روند رو به توسعه‌ای داشته و آینده خوبی را خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول