اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توقیف 272 دستگاه خودروی متخلف در طرح منع تردد شبانه گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: با توجه به شرایط شهرستان و اعمال محدودیت‌ها تردد در ساعات شبانه تعداد 2 هزار و645دستگاه خودرو جریمه و 272 دستگاه خودرو متخلف توقیف شد.

توقیف 272 دستگاه خودروی متخلف در طرح منع تردد شبانه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ،  سرهنگ سید محمد موسوی  در هفتاد و چهار مین  نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان  اظهار کرد: با توجه به شرایط شهرستان و اعمال محدودیت‌ها تردد در ساعات شبانه  تعداد 2 هزار و645دستگاه خودرو جریمه شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران عنوان کرد: در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی این تعداد خودروها جریمه ۲ میلیون ریالی شدند.

موسوی  ادامه داد: در طرح منع تردد 94  دستگاه  خودرو که  قانون را نقض کرده  و پلاک‌های خود را مخدوش کرده  خودری آنها توقیف و به دادستانی معرفی شده‌اند.

وی  با بیان اینکه  تعداد 78 د ستگاه خودرو جریمه 5 میلیون ریالی شده اند، اذعان کرد: در این مدت 272 ددستگاه خودرو متخلف در طرح منع تردد و اعمال منع قانون توفیق و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: برای کنترل تردد در ساعت های شبانه روز از دوربین‌های ثبت تخلف  استفاده می شود و خودروهای متخلف جریمه و اعمال قانون خواهند شد.      

موسوی در ادامه ابراز کرد:با توجه به شیوع کرونا و انجام بازرسی از اصناف گچساران  از ابتدای سالجاری تا کنون 18 هزار و 113 مورد بازرسی از اصناف گچساران صورت گرفته که منجر به پلمب 426 واحد صنفی متخلف شد.

وی عنوان کرد: در این مدت 851 گشت مشترک انجام گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خواستار اطلاع‌رسانی  بیشتر رسانه‌ها از وضعیت کرونا شد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آماده همکاری با تمامی دستگاه‌ها را دارد.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول