اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

از پلمب 4 قلیان‌سرای متخلف تا کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

طی 24 ساعت گذشته 4 واحد صنفی عرضه قلیان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لردگان پلمب، یک خودرو حامل کالای قاچاق در بروجن کشف و عامل 7 فقره سرقت باطری‌های خودرو در شهرکرد دستگیر شد.

از پلمب 4 قلیان‌سرای متخلف تا کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

علی تابش‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان لردگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان ، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش جرائم و پیشگیری از ویروس کرونا، از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: در اجرای این طرح 4 واحد صنفی متخلف عرضه قلیان که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکرده و مصوبات ستاد استانی کرونا را نادیده گرفته بودند پلمب شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه این طرح به تعدادی واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رفع نواقص موجود طی مدت زمان مشخص، با آنها نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کشف کالای قاچاق در بروجن

مسلم احمدی نیز در ادامه گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری14 فرادنبه حین گشت‌زنی در محور اصلی بروجن به شهرکرد به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی و با رعایت نکات ایمنی خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو تعدادی اقلام غذایی و بهداشتی خارجی که فاقد اسناد گمرکی بودند به ارزش تقریبی 560 میلیون ریال کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

دستگیری عامل 7 فقره سرقت در شهرستان شهرکرد

کورش بهرامی نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری و لوازم خودرو در هفشجان، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: عوامل تخصصی کلانتری18 هفشجان پس از شناسایی سارق و محل اختفای وی در یکی از شهرستان‌های همجوار، با اخذ نیابت قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر، اموال مسروقه را کشف و متهم را به کلانتری منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهم در بازجوئی فنی پلیس به 7 فقره سرقت باطری و لوازم خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول