اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تفاوت عملکرد نیازمند بخاطر بی‌ رقیبی در سپاهان/ فلسفه مربی‌گری نویدکیا بازی هجومی است

کارشناس فوتبال گفت: به هرحال سپاهان هنوز دو مشکل بزرگ دارد یکی دفاع تیمی ضعیف است و دیگری این که پیام نیازمند رقیبی مقابل خودش نمی‌بیند به همین خاطر عملکردش با فصل‌های قبل متفاوت است.

تفاوت عملکرد نیازمند بخاطر بی‌ رقیبی در سپاهان/ فلسفه مربی‌گری نویدکیا بازی هجومی است

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون بازی تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومنیوم اراک اظهار داشت: همان تفکراتی که نویدکیا در زمان بازی خود داشت را اکنون تبدیل به فلسفه مربیگری در فوتبال کرده است، نویدکیا پیش از این به عنوان یک هافبک نفوذی، کاپیتان و رهبر در زمین حاضر بود و اکنون نیز در قامت مربی تلاش می‌کند حالت‌ تهاجمی تیم را حفظ کند.

کارشناس فوتبال در ادامه افزود:در دیدار سپاهان و آلومینیوم شاهد بودیم که سپاهان در حالی که با دو گل از حریف پیش بود و حتی اواخر نیمه‌ اول یک گل دریافت کرد، باز هم دست از حمله نکشید و هدفش پیروزی با گل‌های بیشتر بود، این نشان دهنده‌ تفکر مربی است که به دنبال ارائه‌ یک فوتبال زیبا است و  این موضوع نیازمند به ثمر رساندن تعداد گل بیشتر و حمله‌ بیشتر است.

وی بیان داشت: اکنون تفکر نویدکیا این است که یک تیم خوب به همراه انواع  تاکتیک‌ها را برای حمله داشته باشد، ما در این بازی گل‌های متفاوتی را شاهد بودیم؛ برخلاف دیدارهای آسیایی تیم سپاهان که فقط روی زمین بازی می‌کردند و از عمق دفاع حمله می‌کردند و کاری به کناره‌های زمین و ارسال‌های بلند نداشتند.

چرخابی در خصوص خط دفاع سپاهان تشریح کرد:تیمی که سراپا حمله است طبیعتا احتمال گل خوردنش نیز زیاد است؛ در این بازی دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان دفاع راست دو گل به ثمر رساند؛ این نشان دهنده‌ این است که همان اندازه که وظیفه‌ دفاع را بر عهده دارد برای موقعیت حمله‌ این بازیکن نیز برنامه‌ریزی شده است.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: به هرحال سپاهان هنوز دو مشکل بزرگ دارد یکی دفاع تیمی ضعیف است و دیگری هم این که پیام نیازمند رقیبی مقابل خودش نمی‌بیند به همین خاطر عملکردش با فصل‌های قبل متفاوت است.

به گزارش فارس، در قالب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپاهان عصر دیروز میهمان تیم آلومینیوم اراک بود و توانست با نتیجه شش بر یک از سد حریف خود عبور کند. گل‌های سپاهان را در این دیدار، محمد محبی، مهدی حسینی، محمدرضا خلعتبری، سجاد شهبازاده (۲ گل) و دانیال اسماعیلی‌فر (۲ گل) به ثمر رساندند.

در پایان هفته هفدهم شاگردان نویدکیا با مجموع ۳۴ امتیاز و با تفاضل گل کمتر بعد از پرسپولیس تهران در رده دوم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول