اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز به کار شبکه جهانی سلطان با شعار گفت‌وگوی ادیان

شبکه سلطان که نام خود را از حضرت سلطان علی ابن موسی الرضا هشتمین امام شیعیان وام گرفته است با رویکرد گسترش اخلاق و معنویت آغاز به فعالیت نمود.

آغاز به کار شبکه جهانی سلطان با شعار گفت‌وگوی ادیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شبکه سلطان بنا دارد یک گفتمان دینی بین مسلمانان و مسیحیان را مبتنی بر اخلاق و معنویت پایه ریزی کند و دانشمندان و روحانیون مسلمان در کنار الهی دانان و کشیشان مسیحی به مقایسه تطبیقی آموزه های دینی در حوزه های اخلاق و معنویت خواهند پرداخت.

شبکه جهانی سلطان با رویکرد گفتگوی ادیان بویژه دو دین اسلام و مسیحیت فعالیت های خود را آغاز کرده و برخی از برنامه های شاخص این شبکه مقایسه خانواده در اسلام و مسیحیت، محبت و مهربانی در اسلام و مسیحیت ، حقوق بشر دوستانه در اسلام و مسیحیت است.

برنامه های این شبکه در کشور های  انگلستان، ترکیه، استرالیا، ایتالیا، ایران، امریکا، عراق و کانادا و... ضبط می‌شود و از طریق ماهواره یاه ست Frq :10887 ؛  P : V ؛   Sr :27500 و همچنین و پخش زنده اینترنتی در سایت  sultantv.net  به روی آنتن می رود. همچنین می‌توان برنامه های این شبکه را از طریق شبکه های اجتماعی از قبیل یوتیوب و اینستاگرم نیز دریافت کرد.

انتهای پیام/78005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول