اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ضرب و جرح مامور پیشگیری و تخلفات شهرداری همدان/ از مالک شکایت کردیم

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با اشاره به ضرب و جرح مأمور شهرداری توسط مالکی که اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بود گفت: از مالک شکایت کردیم و قطعا منتظر دستور قضایی هستیم.

ضرب و جرح مامور  پیشگیری و تخلفات شهرداری همدان/ از مالک شکایت کردیم

محمد گلشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اداره پیشگیری و تخلفات شهری همدان همه روزه در حال گشت‌زنی و انجام وظایف محوله است اظهار کرد: نظارت بر ساخت و سازها نیز یکی از وظایف مهم این اداره به شمار می‌رود و اگر در این زمینه نظارتی صورت نگیرد شهری ناموزون و سازه‌های ضعیف و غیر اصولی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: سازه‌هایی که ایمنی لازم را ندارند در صورت بروز بلایای طبیعی تخریب شده و شهروندان دچار آسیب دیدگی جدی خواهند شد از همین رو همکاران ما وظیفه نظارت و سرکشی ساخت و سازها را بر عهده دارند.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با بیان اینکه در جریان بازرسی‌ و نظارت‌ها همکاران ما با مشکلاتی چون ضرب و جرح نیز مواجه می‌شوند گفت: پنج شنبه هفته گذشته همکاران ما به منظور سرکشی به منزل مسکونی در کوی کوثر مراجعه می‌کنند که قبلا طی مراجعات، اخطار لازم مبنی بر اینکه برای ساخت و ساز باید مجوز گرفته شود، داده شده بود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه همکاران ما با مقاومت مالک مواجه می‌شوند و دست آخر این موضوع در حین ضبط اموال منجر به درگیری و مجروحیت یکی از همکاران می‌شود افزود: این همکار در اثر اصابت جسم سخت، هر دو پای او از ناحیه دچار آسیب‌دیدگی جدی شده و تحت درمان و عمل جراحی قرار گرفته است، البته در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

گلشن با اشاره به اینکه شکایت قضایی از این مالک انجام شده و قطعا منتظر دستور قضایی هستیم تصریح کرد: از شهروندان خواهش می‌کنم به قوانین شهری و حقوق شهرنشینی احترام بگذارند و مجوزهای لازم در حوزه ساخت و ساز را دریافت کنند.

وی با تأکید بر اینکه همکاران ما موظف به نظارت هستند لذا شهروندان با سعه صدر با ماموران برخورد کنند تا مشکلات این چنینی پیش نیایید در پایان عنوان کرد: تمام این اقدامات در راستای رفاه شهروندان انجام می‌گیرد بنابراین همکاری و همراهی مردم ما را در انجام وظایف خود یاری کند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول