اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیشرفت 85درصدی ساختمان چند منظوره ورزشی-مدیریت بحران دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت: ساختمان چند منظوره ورزشی-مدیریت بحران دوگنبدان 85درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه نیاز به 196 میلیارد ریال اعتبار است.

پیشرفت 85درصدی  ساختمان چند منظوره ورزشی-مدیریت بحران دوگنبدان

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه  شهر دوگنبدان در مواقع بحران نیاز به یک سالن اضطراری برای اسکان شهروندان دارد، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه شورای پدافند غیرعامل شهرداری دوگنبدان نسبت به احداث ساختمان چند منظوره ورزشی-مدیریت بحران برای استفاده شهروندان در مواقع بحران به منظور جلوگیری از تلفات جانی و مالی اقدام نموده است.

وی عنوان کرد: این ساختمان برای مواقع اضطراری و بحران و با پیش بینی سیستم‌ها، امکانات و تجهیزات لازم  در محدوده  شهر طراحی و احداث و در حال احداث است.

ظفری با بیان اینکه عملیات احداث این ساختمان از سال 1386 آغاز شده  و تا کنون85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته  است، گفت:  اعتبار این پروژه از سال 1386 الی 1396 تنها9 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده که تا سال 1396 مبلغ 6 میلیارد و 639 میلیون ریال در این پروژه هزینه شده است.

  شهردار وگنبدان با اشاره به اینکه ساختمان چند منظوره ورزشی و مدیریت بحران دوگنبدان برای تکمیل و بهره برداری نیاز به اعتبار و تامین هزینه های مالی دارد، عنوان کرد: برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این ساختمان  نیاز به 196 میلیارد ریال اعتبار است.

وی با بیان اینکه سالن اسکان اضطراری و سالن کنفرانس در متراژی به مساحت 1500 متر مربع در حال احداث است،  ادامه داد: برای تکمیل این بخش از ساختمان چند منظوره نیاز به 26 میلیارد ریال  اعتبار است.

 ظفری خاطرنشان کرد:  برای تکمیل محوطه سازی، پارکینگ، دیوار، سکوی اسکان موقت  نیاز به 30میلیارد ریال و همچنین برای تجهیز سالن مدیریت اعم از سیستم گرمایشی، سرمایشی، دوربین مدار بسته ماشین آلات، کفپوش وتجهیز سالن کنفرانس نیاز به 140 میلیارد ریال اعتبار است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه زلزله عمده مخاطره محتمل شهر دوگنبدان است که باید برای آمادگی و پیشگیری در برابر آن صدها طرح اجرا شود، گفت: ساختمان سکان اضطراری با در نظرگرفتن چهارشاخص شامل نزدیکی به مراکز جمعیتی، امکان تسریع در بهره‌برداری، وجود امکانات زیربنایی و وجود فضای قابل استفاده در حال احداث است.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول