اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جرحی جاده‌های آذربایجان غربی در مانور روز بدون حادثه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پایان مانور روز بدون حادثه با کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جرحی در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی همراه بود.

کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جرحی جاده‌های آذربایجان غربی در مانور روز بدون حادثه

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: پایان مانور روز بدون حادثه با کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جرحی در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان‌غربی همراه بود.

وی با اشاره به برگزاری مانور روز بدون حادثه همزمان با سراسر کشور در ۱۴ اسفند سال جاری در محورهای مواصلاتی استان و با همکاری پلیس راه و دستگاه‌ها و نهادهای امدادرسان جاده‌ای، افزود: در این روز همانند سال‌های پیشین ( ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ )هیچ تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان رخ نداد.

شکری ادامه داد: در این روز ۱۳ تصادف خسارتی و ۳ تصادف جرحی رخ داد که از نظر تصادف جرحی نسبت به میانگین سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات بودیم.

 دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان‌غربی هدف از برگزاری مانور روز بدون حادثه را هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های امدادی عضو کمیسیون در مواقع بروز حوادث جاده‌ای و نیز یادآوری رعایت کامل مقررات و قوانین رانندگی و حفظ احتیاط در محورهای مواصلاتی استان به کاربران جاده‌ای عنوان کرد و گفت: امیدواریم هرگز شاهد بروز حتی یک مورد سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان نباشیم.

این مقام مسوول در خصوص پویش مردمی در حوزه ایمنی جاده‌ای، اذعان داشت: این امر با هدف ارتقای آگاهی و تغییر نگرش کاربران جاده‌ای جهت کاهش  رفتارهای پرخطر در رانندگی و با نگاه پیشگیرانه و حساس سازی مردم به سوانح جاده ای در مانورهای روز بدون حادثه ترافیکی این استان پیگیری می‌شود و بیشتر با هدف تاثیرگذاری در تسریع روند دستیابی و تحقق اهداف این مانور اجرا شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول