اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لیگ برتر والیبال| گام بلند سیرجانی‌‌ها برای رسیدن به فینال

تیم والیبال سیرجان عصر امروز در یک بازی هدفمند و با برنامه توانست در بازی مرحله نیمه نهایی تیم سپاهان اصفهان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و قدم اول را برای رسیدن به فینال محکم بردارد.

لیگ برتر والیبال| گام بلند سیرجانی‌‌ها برای رسیدن به فینال

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، بلند قامتان سیرجانی عصر امروز در دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل تیم سپاهان اصفهان توانستند در ست اول و دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و  ست سوم را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ بر سپاهانی‌ها غلبه کنند و پیروز مسابقه اول شوند و خود را برای بازی برگشت این مرحله که روز یکشنبه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود، آماده کنند

حق نداریم بیشتر از یک دقیقه خوشحال باشیم

 محمدرضا تندروان پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم والیبال سیرجان مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی قابل احترامی برای ما بود، چون با تیمی بازی داشتیم که مدت زیادی در صدر جدول قرار داشت. پیش از بازی امروز و پس از پیروزی مقابل سایپا تاکید داشتیم که ریکاوری خوبی داشته باشیم و دچار غرور نشویم.

 وی ادامه داد: خوشبختانه این اتفاق افتاد و امروز نتیجه این کار را گرفتیم. فکر می‌کنم در شرایط کنونی حق نداریم بیشتر از یک دقیقه خوشحالی کنیم، چون بازی برگشت هم در راه است. سپاهانی‌ها امروز در ست سوم می‌توانستند برنده باشند و کار به ست چهارم برسد.

 سرمربی تیم والیبال  سیرجان گفت: باید روی تیم خود بیشتر کار کنیم تا بازیکن جایگزینی که وارد زمین می‌شود، تاثیر زیادی روی روند عملکردی تیم نداشته باشد. تا بازی شروع بازی برگشت باید روی این موضوع کار کنیم، چون تمام بازیکنان سپاهان با کیفیت هستند و هر بازیکنی وارد زمین شد تحت تاثیر شرایط قرار نگرفت، چون آنها باکیفیت و با تجربه هستند.

 تندروان افزود: خیلی خوشحالم که امروز تیمم به سپاهان احترام گذاشت. این موضوع برای من بسیار خوشایند است که شاگردانم به این بلوغ رسیده‌اند که برای تیم حریف احترام زیادی قائل هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول