اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

صیانت از محیط زیست وظیفه همگانی است

امام جمعه گرمه گفت: ۱۵ اسفندماه، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی وظیفه همگانی است.

صیانت از محیط زیست وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه ، حجت‌الاسلام تاتاری امروز در خطبه‌های های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مسجد جامع اظهار کرد: درخت یک موجود زنده و دارای حیات است بنابراین باید منابع طبیعی را قدر بدانیم و در حفظ مراتع کوشا باشیم.

وی ابراز داشت: وجود جنگل‌های بکر و زیبا از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان گرمه است که می‌تواند در جذب گردشگران مؤثر واقع شود و باید از وقوع آتش‌سوزی در این جنگل‌ها جلوگیری شود.

امام جمعه گرمه افزود: ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است و آنچه اسلام از مساجد انتظار دارد این است که انسان در تراز اسلام تربیت کند.

وی اشاره کرد: دشمنان انقلاب ماه‌ها است در یک جنگ روانی می‌خواهند آرامش جامعه و مردم ما را بهم بزنند اما نباید اجازه دهیم آرزوی آنها برآورده شود.

حجت الاسلام تاتاری با اشاره به سالگرد شهادت شهید باکری و شهدای عملیات بدر گفت: سالگرد شهید باکری و شهدای عملیات بدر است، لازم است از حماسه‌های آنان قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول