اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شهروندان را به کاشت درخت تشویق می‌کنم

امام جمعه شهر خاوران با بیان اینکه هفته منابع طبیعی باید بیانگر عظمت پروردگار در خلقت هستی باشد، گفت: شهروندان را به کاشت درختان در جنگل شدید خاوران تشویق می کنم.

شهروندان را به کاشت درخت تشویق می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، حجت الاسلام صحرائیان در  آیین عبادی سیاسی شهر خاوران با اشاره به شهادت امام کاظم علیه السلام و تسلیت به امت حزب الله گفت: نسل این امام در کشور و استان ما پر رنگ است و مردم باید از وجود امامزادگان بهره ببرند.

او با بیان اینکه امام کاظم(ع) در سخا و کرم نیز شهره است افزود: در حدیث آمده که موسی بن جعفر(ع) مثل جد خود امیر المؤمنین(ع) صبور،بردبار و حلیم بوده است.

وی امام کاظم (ع) را آبرومند دنیا و آخرت دانست و ادامه داد: توسل و توکل در شهر کمرنگ شده ؛ باید همگان با توسل به اهل بیت(ع) برای رفع آلام و درد های جامعه دعا کنندف همچنین باید  به اهل بیت(ع) اعتماد کنیم نه امتحان! اعتماد به خدا و ائمه(ع) می‌تواند جامعه را دگرگون کند.

امام جمعه شهر خاوران با بیان اینکه هفته منابع طبیعی باید بیانگر عظمت پروردگار در خلقت هستی باشد افزود: شهروندان را به کاشت درختان در جنگل "شدید خاوران"  تشویق می کنم.

حجت الاسلام سید علی صحرائیان به طرح خاورمیانه بزرگ اشاره کرد و گفت: حمله به مرز سوریه و لبنان از جمله کار های این هاست و هدفشان ارسال پیام به آنهایی است که به دوستان ایران اسلامی هشدار بدهند! بدانند و آگاه باشند ملت و امت اسلامی مثل همیشه بیدار و آگاه است.

وی گفت: رعب و ترس دشمنان ما بیش از پیش آشکار است و ما در مقابل باید به مؤلفه "ایران قوی" که برخواسته از کلام رهبری است دقت کنیم و سیلی محکم خود را به دشمنان نثار کنیم.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول