اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دیپلماسی مقاومت، تنها راه غلبه بر خواسته دشمن است

امام جمعه خرم‌دره با تبیین مذاکرات صورت گرفته در شورای حکام، گفت: دیپلماسی مقاومت، تنها راه غلبه بر خواسته دشمن به ویژه شیطان بزرگ است.

دیپلماسی مقاومت، تنها راه غلبه بر خواسته دشمن  است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلامی حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت به تقوای الهی با تبریک عید مبعث و تبیین جایگاه آن اظهار داشت: تنها مسیر سعادت بشر در عرصه‌های مختلف فردی و جمعی، حرکت در مسیر بعثت است. 

وی افزود: تلخ‌ترین تفکر در برابر بعثت این است که برخی‌ها در صدد تکمیل مسیر نورانی بعثت با مدرنیته و تمدن جاهلی غرب هستند.  

خطیب نماز جمعه خرم‌دره خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران و پیامدهای عظیم آن محصول انقلاب تبعیت از الگوهای اسلامی است و ادامه این مسیر هم صرفاً باید در این مسیر باشد. 

وی در ادامه سخنان خود با تاکید براینکه مصوبات بودجه‌ای مجلس نباید فقط به دنبال ایجاد درآمد برای دولت باشد، تصریح کرد: لایحه بودجه و تأیید آن توسط مجلس منجر به بزرگ شدن هر چه بیشتر دولت شده و عدالت را تحت الشعاع قرار خواهد داد. 

زاهدی پور به فرارسیدن  هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: رزمایش مواسات مؤمنانه در دوران شیوع بیماری کرونا یک نقطه عطف تاریخی برای ایران و نظام جمهوری اسلامی آن است. 

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یادگار امام راحل و رکن حمایتی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مردم  پرداخت اعانات و کمک‌ها، به کمیته امداد امام (ره) را در اولویت قرار دهند. 

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به روز قرض الحسنه، افزود: تعطیلی یا تضعیف فرهنگ قرض الحسنه در کشور یک آسیب جدی فرهنگی و اجتماعی است و مردم به بانک‌های قرض الحسنه‌‌ای مانند بانک مهر اقبال بیشتری داشته باشند. 

وی با تبیین مذاکرات صورت گرفته در شورای حکام اشاره کرد و گفت: دیپلماسی مقاومت محور تنها راه غلبه بر خواست دشمن به ویژه شیطان بزرگ است.

زاهدی‌پور تصریح کرد: آمریکا و سه کشور اروپایی با راه انداختن دعوای زرگری در مورد برجام در صدد فریب افکار عمومی و تیم دیپلماسی کشورمان هستند.

خطیب نماز جمعه خرم‌دره تاکید کرد: طرح به اصطلاح راهبری موسوم به پای‌بندی در برابر پای‌بندی خواست محکم ماست و آمریکا و شرکای آن که بدعهدی و پیمان‌شکنی کرده‌اند، حق استناد به این طرح را ندارند. 

وی یاد آور شد: آمریکا باید بداند ایران امروز، ایران قبل از انقلاب نبوده و حاکمیت دریوزه‌هایی مانند رضا پالان و محمدرضا تمام شده است. 

امام جمعه خرم‌دره افزود: با حاکمیت ارزش‌های انقلابی در ایران، چهل و دوسال است که آمریکا در برابر اراده ملت ایران تحقیر می‌شود.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول