اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کمک به محرومان در آستانه سال نو را جدی‌تر بگیریم

امام جمعه فارسان گفت: خوب است مردم بزرگوار شهرستان مثل هرسال و بلکه امسال با قوت بیشتری با توجه به گرانی‌ها به این مهم بپردازند همگی مشارکت فعال داشته باشیم و بتوانیم مرحمی بر آلام مستمندان جامعه باشیم.

کمک به محرومان در آستانه سال نو را جدی‌تر بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فارسان گفت: نظام استکباری این را خوب می‌داند که اگر در مقابل اسلام انقلابی که همان اسلام ناب محمدی است کوتاه بیاید همه‌چیزش را از دست می‌دهد.

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه آن قدرتی که در حال حاضر مقابل استکبار ایستاده است همین اسلام ناب است، ادامه داد: لذا استکبار جهانی با تمام قوا وارد میدان شده و قصد نابودی اسلام و مظاهر اسلامی را دارد و البته از اموال، زمین و قوای دولت‌های منفعل و مرتجع و عیاش منطقه هم استفاده می‌کند تا به اهداف خویش برسد.

وی افزود: مسلمین جهان می‌توانند و این قدرت را دارند که با وحدت کلمه، در مسیر بعثت رسول خدا(ص) گام بردارند و با عرضه‌ مکارم اخلاق، دستورات اجتماعی و نحوه حکومت‌داری به بشریت گرفتار آمده در دام جاهلیت مدرن، کمک کنند و او را نجات دهند.

ملک‌پور عنوان کرد: جهان اسلام باید برای نجات انسان‌ها و کوتاه کردن دست مستکبرین عالم به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کند.

ایجاد تنش دائمی در منطقه، سیاست اسرائیلی است

وی اضافه کرد: بعد از اتفاقاتی که در منطقه به نفع محور مقاومت افتاده است و ثبات در سوریه و اطراف آن را تهدیدی برای اسرائیل می‌دانند و سعی دارند تنش در منطقه باقی بماند.

خطیب نماز جمعه فارسان توضیح داد: لذا می‌بینید این حرکت‌هایی را که اخیراً دارند، حرفی می‌زنند، کسی چیزی می‌گوید، ناوهای خود را به خلیج‌فارس می‌آورند برای این است که اگر منطقه ثبات پیدا کند به ضرر استکبار خواهد بود و آن‌ها می‌خواهند تنش باقی بماند.

وی اضافه کرد: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و این بی تدبیری‌های مسئولان هم اراده ملت ما را در پیمودن مسیری که توسط امام راحل ترسیم‌شده و ادامه آن را خلف صالح او امام خامنه‌ای ادامه می‌دهد، سست نکرده و تا رسیدن به مقصد ادامه خواهند داد.

در آستانه سال نو کمک به محرومان را جدی‌تر بگیریم

ملک‌پور افزود: در این مقطع تاریخی با وجود بیماری کرونا  لازم است ایمان و اعتقادات خود را محکم‌تر کنیم و امیدواری به آینده و حسن ظن به خدای تعالی و وعده‌های ربانی را قلبا باور داشته باشیم.

وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری و روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام(ره)، افزود: یکی از اهداف اولیه انقلاب اسلامی رفع محرومیت از اقشار محروم جامعه بود و از همان روزهای ابتدائی کمیته امداد تشکیل شد. 

امام جمعه فارسان گفت: خوب است مردم بزرگوار شهرستان مثل هرسال و بلکه امسال با قوت بیشتری با توجه به گرانی‌ها به این مهم بپردازند همگی مشارکت فعال داشته باشیم و بتوانیم مرحمی بر آلام مستمندان جامعه باشیم.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول