اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

صدور ۷۵۷ هنرکارت برای هنرمندان همدان

مسوول امور شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همدان از صدور ۷۵۷ هنر کارت برای هنرمندان استان خبر داد.

صدور ۷۵۷ هنرکارت برای هنرمندان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، نصرت‌الله رمضانی انور ظهر امروز در جمع هنرمندان تویسرکان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را به جامعه هدف وزارت ارشاد وارد کرد از صدور هنر کارت اعتباری مالی خبر داد و اظهار کرد: هنر کارت در وهله اول به عنوان شناسنامه هنرمند و بعد به منظور ارائه خدمات به صورت کارت اعتباری و مالی برای هنرمندان صادر شده است.

 وی با اشاره به عضویت حدود یک‌هزار و ۳۰۰ هنرمند همدانی در صندوق حمایت از هنرمندان استان افزود: تاکنون برای ۷۵۷ عضو این صندوق هنر کارت صادر شده است.

مسوول امور شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: همدان یکی از استان‌های موفق در رابطه با فرهنگ و هنر است سال‌ها میزبان رخدادهای بزرگ جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان و جشنواره فیلم، تئاتر و موسیقی فجر بود.

وی از اعطای حضوری هنر کارت به هنرمندان عضو صندوق حمایت از هنرمندان سخن به میان آورد و افزود: هنر کارت صادر شده هنرمندان ملایری و تویسرکانی طی دیروز و امروز داده شد.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در این جلسه با اشاره اینکه در گذشته به هنرمندان صله داده می شد افزود: اگر در زندگی هنر نباشد پازل زندگی کامل نمی شود.

کریم برنوسی با اشاره به رنج کشیدن هنرمندان در طول تاریخ از منیت ها و مقام‌های دنیوی گفت: هنرمندان در رشد و پویایی جامعه در حوزه های مختلف به شکلی قابل توجه تاثیرگذار بوده و هستند.

وی با تاکید بر توجه به هنر در کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط بخشی به جامعه بیان کرد: هنرمندان در هر حوزه کاری خود در ترویج فرهنگ ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی با هدف صیانت از سلامت همه و کاهش شیوع کرونا نقش آفرین باشند و ستاد مبارزه با کرونا را کمک کنند.

علی نورعلئیی رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به ثبت نام بیش از ۵۰ نفر از هنرمندان این شهرستان برای هنر کارت افزود: ۱۸ هنرمند تویسرکان در حوزه های مختلف هنری دارای هنر کارت شدند.

 امروز هنر کارت ۱۸ هنرمند تویسرکانی توسط مسوول صندوق حمایت از هنرمندان استان همدان با همراهی مسوولان استانی و شهرستانی اعطا شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول