اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری پویش «من یک پاکبانم» در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به طرح هفته پاکسازی معابر سطح شهر گفت: پویش «من یک پاکبانم» نیز برای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه انجام می‌شود.

برگزاری پویش «من یک پاکبانم» در همدان

وحید علی‌ضمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به طرح هفته پاکسازی معابر سطح شهر اظهار کرد: مدیریت شهری تصمیم دارد همانند سال‌های گذشته برای ترغیب شهروندان در اداره شهر و افزایش مشارکت شهروندی نسبت به اجرای این طرح اقدام کند.

وی با اشاره به آغاز طرح هفته پاکسازی از ۱۶ تا ۲۱ اسفندماه با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت شهر همدان برای استقبال از بهار گفت: ضدعفونی تأسیسات و مبلمان شهری همچنان ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان اضافه کرد: فعالیت‌های مختلفی از قبیل نظافت، رفت و روب خیابان‌ها، شستشوی معابر محلات سطح شهر، جمع‌آوری زباله‌ها و خاک و نخاله‌های رها شده، رفع نواقص، جلوگیری از سد معابر عمومی، جمع‌آوری سرشاخه‌ها با همکاری نیرو‌های خدمات شهری و برنامه‌ریزی منسجم و تمام امکانات، تجهیزات در نظر گرفته شده برای این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با اجرای کامل این طرح حداکثر پاکسازی و مطلوبیت در سطح محلات و مناطق مختلف ایجاد می‌شود اضافه کرد: شهرداری در این طرح با ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و ۲ هزار نفر نیروی خدماتی و نظارتی در این روز‌های پایان سال، پاکسازی، تنظیف، ضدعفونی معابر شهری، لایروبی جوی‌های روباز، پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله، رنگ‌آمیزی نرده‌ها و ... را روزانه انجام می‌دهد.

علی‌ضمیر با بیان اینکه این برنامه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و آشنا شدن شهروندان با خدمات حوزه‌های مختلف شهرداری برگزار می‌شود، یادآور شد: پویش «من یک پاکبانم» نیز برای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح همراهی و مشارکت شهروندان بسیار ضروری است و آنان می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را در حوزه خدمات شهری با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و در راستای رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول