اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح 12 پروژه خدمات شهری در چهارمحال و بختیاری

مراسم افتتاح 12 پروژه خدمات شهری با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد تومان و اشتغالزایی 370 نفر در شهرهای شهرکرد، بروجن، بن، نقنه، نافچ و فرخشهر در محل دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

افتتاح 12 پروژه خدمات شهری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد پیش از ظهر امروز آیین افتتاح پروژه‌های خدمات شهری چهارمحال و بختیاری و بزرگداشت روز درختکاری در محل محوطه دانشگاه دولتی شهرکرد برگزار شد.

اقبال عباسی در این مراسم گفت: در دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 329 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 983 میلیارد تومان افتتاح شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تشکر از همه شهرداری‌ها و عوامل اجرای پروژه‌های خدمات شهری ادامه داد: امروز 12 پروژه در سه شهرستان شهرکرد، بن و بروجن با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد تومان و اشتغالزایی 370 نفر در شهرهای شهرکرد، بروجن، بن، نقنه، نافچ و فرخشهر  افتتاح می‌شود.

وی با تبریک روز درختکاری و لزوم توجه به مراتع و جنگل‌ها گفت: اگر مراتع به خوبی حفاظت نشود و دام‌ها بدون کنترل به مراتع گسیل شوند قطعا گرفتاری‌های بسیاری در استان ایجاد خواهد شد که لازم است توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

6 پروژه خدمات شهری شهرکرد کدام‌اند؟

در ادامه بهادر عبدالغنی با تشکر از همکاری همه مجموعه‌ها در افتتاح پروژه‌های خدمات شهری گفت: 6 پروژه‌ای که امروز به بهره‌برداری می‌رسد شامل احداث باند دوم خیابان جهاد منطقه میرآباد، اجرای محوطه‌سازی بلوار رهبر، اجرای محوطه‌سازی میدان امام‌زادگان دوخاتون(س)، اجرای معابر فرهنگی کوی نمدمال‌ها، احداث بوستان‌های سطح شهر و اجرای روکش آسفالت معابر سطح شهر است.

احداث روگذر و زیرگذر خیابان معلم در فروردین ماه 1400کلنگ‌زنی خواهد شد

شهردار شهرکرد ادامه داد: در سال 1400 مبلغی بالغ بر 200 میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی در شهرداری شهرکرد تعریف شده که از مهم‌ترین آن‌ها احداث روگذر، زیرگذر خیابان معلم است که به امید خدا در فروردین ماه کلنگ‌زنی خواهد شد که برای آن اعتباری معادل 130 میلیارد تومان تعیین شده است.

وی با تشکر از همکاری مجموعه استانداری در تخصیص 50 میلیارد تومان اوراق سکوک که قرار است در زمینه حمل‌ونقل شهری و خرید اتوبوس صرف شود، اظهار داشت: پروژه احداث پارکینگ چندطبقه در خیابان فردوسی، روبه‌روی مسجد نو از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری در سال جدید است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول