اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمک مؤمنانه| توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی در ملارد

در آستانه فرارسیدن سال نو، ۵ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در شهرستان ملارد توزیع می‌شود که این رقم از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون به ۸۰ هزار بسته می‌رسد.

کمک مؤمنانه| توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ‌به همت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) و با کمک خیران و در ادامه کمک‌های مؤمنانه، ۵ هزار بسته‌ معیشتی تهیه شد.

این بسته‌ها حاوی ۱۳ قلم اجناس ضروری بوده که به خانواده‌های جامعه قرارگاه جهادی هدف شامل خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، خانواده‌های بد‌سرپرست و بی‌سرپرست شناسایی شده در آستانه سال نو اهداء می‌شود.

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۶ هزار خانواده در سطح شهرستان همراه با نشانی و کد ملی شناسایی شده‌اند و در این کمک‌ها حتی به افرادی که اظهار نیاز نمی‌کنند نیز شناسایی شده و در قالب قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) کمک می‌شوند.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در ادامه بیان کرد: تاکنون حدود ۸۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان ملارد تقدیم نیازمندان شده و کمک خیران و همکاری گروه‌های جهادی در این راستا مورد توجه است.

وی گفت: گروه‌های جهادی علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی طرح‌های دیگری را نیز همچون طرح‌های حمایتی نقدی، طرح جهادی شهید سلیمانی، مرمت و ساخت منازل مسکونی محرومان، ساخت و مرمت مساجد و تأمین جهیزیه نوعروسان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول