اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امنیت آذربایجان‌غربی مرهون مقابله با گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب است

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امنیت آذربایجان غربی مرهون تلاش نیروهای مسلح و همراهی مردم است، گفت: امنیت استان مرهون زحمات سرداران، سربازان و افسرانی است که با همکاری مردم، مردانه گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب ایستادند و از مرز و بوم دفاع کردند، این اقتدار برای همیشه در استان باقی است و به این اقتدار، افتخار می کنیم.

امنیت آذربایجان‌غربی مرهون مقابله با گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب  است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به ارومیه در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف سفر خود به آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و مشکلاتی که بیماری کرونا ایجاد کرده است، تلاش شده تا ضمن رسیدگی به مشکلات استان، پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این سفر گفت: برنامه‌ریزی شده تا جلسه‌ای با مدیران استان در شورای اداری داشته و مشکلات استان را در حوزه قوه قضاییه مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: علاوه بر این، نشستی نیز با کارکنان دادگستری و سازمان وابسته به قوه قضائیه خواهیم داشت.

رئیسی با اشاره به اعزام تیم ۲۷ نفره به استان از هفته گذشته، تصریح کرد: قبل از سفر، تیم ۲۷ نفره به استان اعزام شد تا مشکلات را بررسی کنند که موارد و مشکلات به ما گزارش شده و در جلسه نهایی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود، مشکلات مطرح و به هر میزان که در استان قابل حل باشد تصمیم‌گیری و مابقی در مرکز پیگیری می‌شوند.

وی با اشاره به هم مرزی آذربایجان‌غربی با سه کشور، اعلام کرد: استان آذربایجان‌غربی افتخارات زیادی دارد که این اقتدار نتیجه سلحشوری، ایستادگی، مقاومت و مقابله با جریان‌ها و گروه‌های ضدانقلاب است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امنیت آذربایجان‌غربی مرهون تلاش نیروهای مسلح و همراهی مردم است، گفت: امنیت استان مرهون زحمات سرداران، سربازان و افسرانی است که با همکاری مردم، مردانه مقابل گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب ایستادند و از مرز و بوم دفاع کردند این اقتدار برای همیشه در استان باقی است و به این اقتدار، افتخار می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم قدردان این زحمات و خدمات باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول