اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

هزار و 254 هکتار نهال‌کاری در قم به پایان رسید

پروژ‌های نهال‌کاری در مراتع علی‌آباد قم با هزار و 254 هکتار مساحت و هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و 740 میلیون تومان امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ملی به پایان رسید.

هزار و 254 هکتار نهال‌کاری در قم به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم پایان کار پروژه‌های نهال‌کاری در مراتع علی‌آباد قم با حضور مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، سمیعی مدیرکل روابط عمومی، اشرفی‌زاده مشاور رئیس سازمان، سجادی مشاور رئیس و مسئول هماهنگی امور استان‌ها، شعاعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم و محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم برگزار شد.

این پروژه‌ها با اولویت کاشت نهال بادام کوهی در مساحتی بیش از هزار و 254 هکتار با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و 740 میلیون تومان به پایان رسیده است.

منصور مسعود طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت ما حفظ آب، خاک و پوشش گیاهی است، اظهار کرد: ما با کار آبخیزداری به دنبال جلوگیری از فرسایش خاک و کاهش خطرات سیلاب هستیم و به افزایش ثبات خاک کمک می‌کنیم و در نهایت به افزایش سرسبزی خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در حوزه منابع طبیعی بسیار جدی و محور اصلی است، عنوان کرد: امسال 340 تشکل ایجاد شده است که این تشکل‌ها ده‌ها هزار عضو دارند و به غیر از آن‌ها، 70 هزار همیار طبیعت با منابع طبیعی مشارکت دارند.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با تاکید بر اینکه مردم به عنوان خیرین آبخیزداری در طرح‌های آبخیزداری مشارکت می‌کنند، مطرح کرد: در برخی از عرصه‌ها همانند زراعت چوب و گیاهان دارویی این مشارکت بیشتر مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول