اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نگرانی درباره تأمین میوه شب عید در بوشهر وجود ندارد

استاندار بوشهر گفت: برای تأمین میوه شب عید استان بوشهر با هماهنگی سازمان صمت و استفاده از مباشران تاکنون اقدامات خوبی انجام گرفته و نگرانی وجود ندارد.

نگرانی درباره تأمین میوه شب عید در بوشهر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت مشکل روغن با درایت مدیران و مسئولان برطرف و ساماندهی شد که از خدمات آنان قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر همکاری سازمان تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان اقتصادی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با کارشناسان تعزیرات حکومتی حائز اهمیت است چراکه رسیدگی به پرونده‌ها تخلف در زمان کوتاه بسیار اثربخش است.

این مقام مسؤول با اشاره به تعامل بسیار مطلوب صمت، بازرسی و تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک نظارتی بیان کرد: هدف این گشت‌ها برخورد قاطع با متخلفان و فعالیت آنان در خور تحسین است.

گراوند با اشاره به برنامه‌ریزی درست برای تأمین کالاهای اساسی اظهارداشت: برای تأمین کالاهای اساسی ایام عید باید از هم اکنون برنامه‌ریزی شود تا مشکلی ایجاد نشود.

وی پیگیری برای تامین میوه شب عید مردم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای تأمین میوه شب عید استان بوشهر سازمان صمت با استفاده از مباشران تاکنون اقدامات خوبی انجام گرفته و نگرانی وجود ندارد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: میگوی تولیدی و پرورشی استان بوشهر بیشتر صادر می‌شود که انتظار است فرهنگ مصرف داخلی این آبزی استان فراهم شود.

گراوند در رابطه با مشکل کمبود سیمان در استان عنوان کرد: در این راستا تمهیدات لازم برای تامین سیمان مورد مردم و پروژه‌های عمرانی با نظارت سازمان صمت اندیشیده شده است.

این مقام مسؤول توضیح داد: این بندر از لحاظ زیرساختی شرایط بسیار خوبی برای تردد  کشتی‎‌های تجاری و باری با ظرفیت ۳۰ هزار تن دارد که باید برای رونق  استان بوشهر از ظرفیت ایجاد شده به نحو مطلوبی استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول