اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

300 خانواده داری دو معلول در کردستان صاحب خانه می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: 300 خانواده دارای حداقل دو معلول در مناطق شهری و روستایی استان شناسایی شده که با کمک نهادها و دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد برکت و خیرین مسکن ساز صاحب خانه می‌شوند.

300 خانواده داری دو معلول در کردستان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی در جلسه کمیته راهبردی تفاهم‌نامه سه جانبه تامین مسکن معلولین که ظهر امروز با حضور فرهاد خاکی پور مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت خیرین و تسهیل‌گری دولت تامین مسکن برای معلولین و افراد کم توان جسمی حرکتی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی افزود: معلولین و افراد کم توان جسمی حرکتی نیازمند کمک و حمایت هستند و برای کمک به آنها دستگاه‌های اجرایی تلاش خود را مضاعف کنند.

ملکی در ادامه به شناسایی و ساماندهی خانوارهای دارای حداقل دو معلول در کردستان اشاره کرد و گفت: 300 خانوار دارای حداقل دو معلول در مناطق شهری و روستایی در استان شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: قرار است با کمک نهادها و دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد برکت و خیرین مسکن ساز و با تامین زمین این واحدها ساخته شود.

 وی تصریح کرد: در مناطق شهری تا سقف 140 میلیون و در حوزه روستایی 85 میلیون تومان اعتبار بلاعوض برای تامین مسکن به این خانوارها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول