اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ماموستا حسینی: سیاست درستی برای توسعه سروآباد وجود ندارد

امام جمعه سروآباد گفت: مردم این خطه مرزی از مشکلات زیادی رنج می‌برند، سیاست درستی برای توسعه این منطقه وجود ندارد.

ماموستا حسینی: سیاست درستی برای توسعه سروآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالقادر حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان کردستان با مردم دزلی اظهار کرد: درود تحیات ایزدی بر روح مقدس حضرت محمد مصطفی(ص) و یارانش باد.

وی خاطرنشان کرد: دزلی قدمگاه رهبر معظم انقلاب است نقطه‌ای که مردمانش همواره در مسیر دفاع از ارزش‌ها و اعتلای نظام پیشقدم بوده‌اند.

وی افزود: شهرستان سروآباد مردمانی پاک، سخت‌کوش، متدین، وفادار و وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که همواره در تمام مناسبت‌های حماسی حضور سبز دارند.

امام جمعه سروآباد اضافه کرد: روحانیون سروآباد از قدیم‌الایام همواره مورد توجه مردم بوده‌اند و نقش اساسی در ایجاد وحدت در منطقه داشته و دارند.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: روحانیون این خطه از پیشوایی دینی خود صیانت کرده‌اند و در حل مشکلات مردم تاثیر بسزایی داشته‌اند.

وی گفت: مردم این خطه مرزی و شهیدپرور از مشکلات زیادی رنج می‌برند چرا که سیاست درستی در راستای توسعه این منطقه وجود ندارد و به علت نبود امکانات مردم به سایر شهرها مهاجرت می‌کنند.

ماموستا حسینی اضافه کرد: می‌طلبد دولتمردان نسبت به ارتقای زندگی مردم تدبیر بیندیشند و در این راستا قدم‌های اساسی بردارند.

وی به برخی ویژگی‌های شاخص این شهرستان هم گریزی زد و اذعان داشت: اکثر قریب به اتفاق روحانیون در سایر شهرستان‌های استان فرزندان این خطه بوده و ثانیا دو طریقت قادریه و نقشبندیه در این منطقه به مثابه دو نگین درخشان وجود دارند.

امام جمعه سروآباد اظهار کرد: به امید اینکه اقدامات لازم در راستای شکوفایی وضعیت طلایه‌داران منبر و محراب انجام گیرد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های سروآباد نیازمند تخصیص اعتبارات جهشی از سوی دولت است که این تقاضا را به صورت جدی از مسئولان داریم.

ماموستا حسینی با بیان اینکه سروآباد در زمینه تولید برخی محصولات کشاورزی مانند، انار، انگور، انجیر و غیره از جایگاه مطلوبی برخوردار است، گفت: ایجاد بازار برای ارتقای سطح اقتصادی کشاورزان این منطقه به منظور رونق هرچه بیشتر صنعت کشاورزی از دیگر ضرورت‌ها در منطقه است.

وی بر توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه هم تاکید کرد و گفت: توسعه دامداری با توجه به ظرفیت‌های فراوان و پمپاژ آب از رودخانه سیروان به زمین‌های حاصلخیز این شهرستان ضروری است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول