اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رسانه‌ها برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات پیشگام شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هر روز که با نزدیک‌تر شدن به انتخابات شور و نشاط آن بیشتر می‎‌شود نقش رسانه‌‎ها نیز در این عرصه بیشتر حس خواهد شد.

رسانه‌ها برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات پیشگام شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فاطمه کرمپور در نشست انتخابات و رسانه استان بوشهر با حضور ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلف‎‌ها و جرم‎‌های انتخاباتی استان بوشهر که به میزبانی این اداره کل و با حضور نماینده رسانه‌‏ها برگزار شد، بیان اظهار داشت: رسانه‎‌ها نقش تعیین کننده‌‏ای در میزان مشارکت و هدایت افکار عمومی برای مشارکت در انتخابات دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به نقش پررنگ رسانه‎‌ها در همه رویدادهای سیاسی و اجتماعی انتظار است آنها همچون گذشته در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ نیز نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

کرمپور اظهار داشت: رسانه‏‌ها باید شور و نشاط و پویایی لازم را ایجاد کنند تا مردم با مشارکت بیشتری برای تعیین سرنوشت خود پیشگام شوند.

وی افزود: رسانه‌‏های استان بوشهر در طول یک سال گذشته با اطلاع رسانی و آموزش عموم جامعه برای مقابله با کرونا نقش خود را بخوبی ایفا کردند و بدون شک در انتخابات فرارو نیز تلاش مضاعف خواهند کرد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول