اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

افتتاح پارک ایران کوچک با ظرفیت جاذبه گردشگری ملی

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج گفت: پارک ۷ هکتاری ایران کوچک با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به عنوان جاذبه گردشگری کشور با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

افتتاح پارک ایران کوچک با ظرفیت جاذبه گردشگری ملی

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما و منظر  شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم طی چندماه گذشته، فردا آیین رونمایی پارک ملی ایران کوچک از جمله ۴ پروژه ای است که در سطح کشور با حضور ریاست جمهوری  به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج افزود: در چندماه گذشته با ۳ شیفت فعالیت شبانه روزی به این مرحله رسیده و آماده بهره برداری است. این مجموعه یک شاهکار هنری در زمینه پارک سازی، نگین هنری در پروره‌های مدیریت شهری کرج و یک جاذبه گردشکری برای کل کشور است که  ۸۰درصد آن را موضوعات هنری تشکیل می‌دهد و زیست بوم و آداب و رسوم قومیت‌های مختلف کشور در این پارک به نمایش درآمده است.

بضاعتی پور مساحت پارک ایران کوچک را حدود ۷ هکتار  و ارزش واقعی پروژه  را ۴۰۰ میلیارد تومان با توجه به ارزش ملکی منطقه، اعلام کرد و افزود:  میزان اعتبار هزینه شده برای این پارک از ۳ سال پیش تا کنون، ۵۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه فضای ایجاد شده در این پروژه هیچکدام از پارک‌ها و مجموعه اقوامی که در کشور ساخته شده قابل مقایسه نیست، گفت: زیست بوم‌های موجود در پارک ایران کوچک، توسط استادکارهای همان زیست بوم ایجاد شده است.

بضاعتی پور یادآور شد: آیین رونمایی از پارک ایران کوچک البرز فردا همزمان با روز درختکاری انجام می‌شود و در ۲۱ فروردین سال آتی همزمان با روز فرهنگی کرج بازگشایی پارک با حضور شهروندان محترم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول