اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ساعدی: تا اقدام عملی برای رفع تحریم‌ها نبینیم اقدامی انجام نخواهیم داد

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: تا اقدام عملی برای رفع تحریم‌ها از سوی طرف‌های غربی نبینیم، اقدام عملی انجام نخواهیم داد.

ساعدی: تا اقدام عملی برای رفع تحریم‌ها نبینیم اقدامی انجام نخواهیم داد

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: FATF طرحی صهیونیستی است که هدف آن از طرح مسائل اقتصادی برای مهار جبهه مقاومت است.

وی افزود: مجموع کنوانسیون‌های FATF به دنبال آن هستند تا به نام شفافیت بر اقتصاد کشورها به خصوص کشورهای مستقل سیطره پیدا کنند و آنها را تحت کنترل خود بگیرند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه شاهد هستیم که در داخل کشور عده‌ای از دولتمردان و همچنین نخبگان سیاسی در جهت حمایت از پیوستن ایران به FATF مطالبی را مطرح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. این افراد یا اطلاعی از ماهیت کار ندارند و یا افرادی خودفروخته هستند که می‌خواهند زمینه را برای نفوذ به کشور در حوزه‌های اقتصادی فراهم کند.

ساعدی خاطرنشان کرد: این افراد باید بدانند که هرگز راه به جایی نخواهند برد؛ چراکه از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نتوانستند جلوی حرکت مردمی این نظام و انقلاب را با این کارها بگیرند.

وی افزود: FATF نه تنها گشایشی برای ما ایجاد نمی‌کند بلکه موجب تنگناهای بیشتر در اقتصاد کشور خواهد بود.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف اصلی FATF محدودسازی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و  جبهه مقاومت است تا ارتباطات مالی در محدوده جبهه مقاومت را محدود و یا حتی متوقف کند و  هدفش سدسازی اقتصاد کشور ماست.

ساعدی خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند، ما تا اقدام عملی برای رفع تحریم‌ها از سوی طرف‌های غربی نبینیم، اقدام عملی را از سر نخواهیم گرفت و غربی‌ها باید در این باره حسن نیت خود را نشان دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول