اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت هم افزایی‌های بین‌بخشی برای ریشه‌کنی قاچاق در آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ریشه‌کن کردن پدیده قاچاق نیازمند تقویت هم افزایی‌های بین بخشی است، گفت: همه اهتمام متولیان امر استان، تقویت اشتغال و تولید داخلی برای پیشگیری از این پدیده مخرب است.

ضرورت هم افزایی‌های بین‌بخشی برای ریشه‌کنی قاچاق  در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد مهدی شهریاری در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، اظهار داشت: ۱۷ هزار کارت کولبری برای مرزنشینان استان صادر شده است.

وی با اشاره به توجه دولت به تامین معاش مرزنشینان و ساماندهی فعالیت کولبران در استان، گفت: باید در راس امور  در فعالیت تعاونی‌های مرزنشینان ، قوانین موجود اجرایی شود.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به راهکار استفاده تجمیعی از کارت‌های کولبری برای واردات کالاهای مجاز به کشور بر ضرورت بازرسی و نظارت دقیق بر فعالیت تعاونی‌های مرزنشینان به ویژه در بحث حسابرسی تاکید کرد.

شهریاری اظهار داشت: متاسفانه برخی تعاونی‌ها از آگاهی کم اعضای خود در سازوکارهای فعالیت قانونی کارت‌های پیله‌وری و مرزنشین سواستفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه ریشه‌کن کردن پدیده قاچاق نیازمند تقویت هم افزایی‌های بین بخشی است، افزود: همه اهتمام متولیان امر تقویت اشتغال و تولید داخلی برای پیشگیری از این پدیده مخرب است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول