اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در لارستان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی از محل درآمدهای وقفی بازار بزرگ لارستان خبر داد.

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در لارستان

محمد قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:  به منظور یاری‌رسانی به اقشارآسیب‌پذیر جامعه و با هدف رفع گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی نیازمندان، تعداد ۷۰۰ بسته معیشتی در قالب تبرکات مهدوی تهیه و در میان آنان توزیع شد.

وی با بیان اینکه به منظور فراهم‌آوری این بسته‌های غذایی، بیش از ۲۱۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است، افزود: هزینه تهیه این بسته‌ها از محل درآمد و موقوفه نظر علی بیگ و مال الجاره بازار بزرگ لارستان تأمین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با اشاره به اینکه در هر یک از این بسته‌ها اقلامی از ارزاق اساسی نظیر برنج، روغن، حبوبات، مرغ و... قرار داده شده است، بیان کرد: ارزش هر یک از این بسته‌ها، ۳۰۰ هزار تومان است.

این مسوول خاطرنشان کرد: برای شناسایی افراد نیازمند از لیست کمیته امداد، بهزیستی و سپاه پاسداران و غیره استفاده شده است.

قاسم‌پور با دعوت از سرمایه‌داران برای سرمایه‌گذاری در موقوفات موجود در لارستان، اضافه کرد: کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه لارستان، آماده مشاوره و راهنمایی سرمایه‌گذاران هستند.

به گزارش فارس لارستان، بازار بزرگ لارستان پروژه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و به طول ۲۷۵ متر در رقبات موقوفه «نظر علی بیگ» احداث شده و دارای ۱۹۹ واحد تجاری است که از این تعداد ۶۱ مغازه به اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تعلق دارد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول