اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در سمنان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: بیش از ۱۳ هزار لیتر انواع مواد شوینده تقلبی و غیربهداشتی از یک واحد تولیدی در شهرستان سمنان کشف شد.

کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ محمداسماعیل حداد اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان در پی کنترل و پایش انبارها و واحدهای تولیدی، به شناسایی کارگاه تولید مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در شهرک صنعتی شهرستان سمنان موفق شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مأموران انتظامی مشخص شد این واحد تولیدی با سوءاستفاده از برندها و علائم تجاری معروف، بیش از ۱۳ هزار لیتر انواع مواد شوینده مانند مایع ظرف‌شویی، شیشه شوی، شامپو و مواد اولیه تولیدی به‌صورت غیربهداشتی و غیرمجاز تولید می‌کند.

حداد تصریح کرد: با سرعت عمل و هوشیاری پلیس مواد تقلبی و غیربهداشتی قبل از توزیع در بازار و استفاده عموم کشف و در انبار شرکت توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان با بیان اینکه ارزش ریالی مواد کشف‌شده برابر نظر کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال است، گفت: شهروندان برای تهیه و خرید مواد شوینده خود به علائم استاندارد و سیب سلامت درج‌شده توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشابه سریعاً مراتب را به سامانه تلفنی ۱۱۰ (فوریت‌های پلیسی) در میان بگذارند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول