اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هزار پروژه شهرداری‌ توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: تعداد یک‌هزار پروژه شهرداری‌های کشور با اعتبار بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط رئیس جمهور به طور ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

هزار پروژه شهرداری‌ توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حاشیه بازدید از پروژه مترو اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بیش از یک‌هزار پروژه عمرانی شهرداری‌های کشور با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان به طور همزمان توسط رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: ازمجموع پروژه‌های قابل افتتاح در کشور ۲ ایستگاه مترو در تهران، یک مرکز فرهنگی در گرگان، یک پارکینگ طبقاتی در شهر مشهد و بزرگترین میدان میوه و تره بار کشور در بندرعباس به طور ویدئو کنفرانسی با حضور مقامات محلی و با دستور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بدون اشاره به جزئیات پروژه‌های قابل افتتاح، تأکید کرد: پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه جاری ساعت ۱۰ صبح پروژه عمرانی فرهنگی و رفاهی که توسط شهرداری‌های شهرهای مختلف کشور احداث شده‌اند، به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا در آستانه آغاز سال نو مردم بتوانند با بهره‌مندی از این خدمات، طعم شیرین خدمت را بچشند.

رجب صلاحی با اشاره به دستاوردهای بازدید از پروژه مترو اسلامشهر، تأکید کرد: شهرداری اسلامشهر با عزم جهادی و همت بالا، بدون داشتن ریالی بودجه عملیات احداث پروژه عظیم و ملی مترو اسلامشهر را آغاز کرد و با وحدت و همدلی مدیریت مجموعه شهرداری اسلامشهر تاکنون  این طرح با پشت سر گذاشتن موانع  مختلف، رو به جلو حرکت کرده و دارای پیشرفت‌های بسیار خوبی است.

وی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر و قرارگاه خاتم الانبیاء، بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء در شرایط فعلی کشور با اجرای طرح‌های عمرانی، نشان داده که به دنبال منافع مادی نبوده و مهم‌ترین هدف آن رشد بیشتر و توسعه کشور است.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به عدم تغییر میزان اعتبارات بودجه سال ۱۴۰۰ برای پروژه‌های مترو در شهرهای کشور، خاطرنشان کرد: با پیشنهاد ارائه شده از مجموع ۸ هزار میلیارد تومان، بودجه مترو شهرها بالغ بر ۷هزار میلیارد تومان به این امر اختصاص خواهد یافت و مابقی آن صرف بهسازی بافت‌های فرسوده می‌شود و با افزایش یک درصدی سهم شهرداری‌ها از محل اعتبارات ارزش افزوده و فروش اوراق مشارکت بخشی از اعتبارات مورد نیاز طرح‌های مترو تأمین خواهد شد. 

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول