اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

با کم فروشی بدون مماشات برخورد می‌کنیم/آغاز نظارت ویژه بربازار شب عید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و نوسان قیمت کالاها در سطح عرضه، از آغاز طرح تشدید نظارتی بر وضعیت بازار شب عید در این استان خبر داد.

با کم فروشی بدون مماشات برخورد می‌کنیم/آغاز نظارت ویژه بربازار شب عید

مسعود عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که جلسات متعدد کمیته نظارت و تنظیم بازار در راستای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ برگزار شده است، اظهار کرد: هرگونه وقفه و غفلت در نظارت بر بازار باعث ایجاد تنش قیمتی می شود از این‌رو افزایش نظارت ها بر سطح عرضه ضروری است.

وی با بیان این‌که در طرح نظارتی کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویتدار در‌ مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در ایام پایانی سال، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی مورد توجه است، افزود: جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشات مردمی از طریق تشکیل اکیپ‌های نظارتی در اولویت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان این که با هرگونه گران وکم فروشی برابر قانون بدون هیچ مماشاتی برخورد جدی می‌کنیم، گفت: نظارت بر فعالیت هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز حمل و نقل درون شهری، تاکسیرانی‌ها و اتوبوس رانی‌ها از جمله مهمترین اهداف نظارتی این طرح می‌باشد.

عظیمی در ادامه با بیان این‌که برگزاری فروش‌های فوق العاده و حراج قانونی پیش‌‌بینی شده است، تصریح کرد: شناسایی و برخورد با واحد‌های صنفی غیرمجاز که فاقد پروانه کسب هستند اعم از رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز تهیه و توزیع غذا نیز در دستور کار ناظران و تیم‌های نظارتی قرار دارد.

وی با تاکید بر حصول اطمینان از خالص فروشی کالا اعم از شیرینی و میوه و برخورد قانونی با متخلفین تحت عنوان کم فروشی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح استفاده از ظرفیت ناظران افتخاری و هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول