اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شاهد بازی جدیدی از سوی ذوب‌آهن نبودیم/ سبزپوشان هنوز تمرکز ندارند

یک کارشناس فوتبال گفت: در دیدار ذوب‌آهن و فولاد توجه به تغییرات که در بدنه ذوب‌آهن ایجاد شده است، شاهد بازی جدیدی از این تیم نبودیم، البته مسیری که از ابتدای فصل جاری مدیران و تصمیم‌گیران برای این مجموعه لحاظ کرده‌اند سبب می‌شود که انتظار بیشتری از این تیم نداشته باشیم.

شاهد بازی جدیدی از سوی ذوب‌آهن نبودیم/ سبزپوشان هنوز تمرکز ندارند

محمود یزدخواستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون دیدار تیم ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان اظهار داشت:در این دیدار با توجه به تغییرات که در بدنه ذوب‌آهن ایجاد شده است، شاهد بازی جدیدی از این تیم نبودیم، البته مسیری که از ابتدای فصل جاری مدیران و تصمیم‌گیران برای این مجموعه لحاظ کرده‌اند سبب می‌شود که انتظار بیشتری از این تیم نداشته باشیم.

کارشناس فوتبال تشریح کرد: به نظر می‌رسد که ذوب‌آهن همچنان درگیر فشارهای و استرس‌های نیم فصل اول است، این تیم پیش از هدایت مجتبی حسینی دوران عجیب و غریبی را پشت سرگذاشت و تغییرات پی‌درپی کادرفنی سبب شد که این تیم تمرکز کافی را نداشته باشد و همین سبب شده که انگیزه بازیکنان برای برد کاهش یابد.

وی ادامه داد: بازیکنان ذوب‌آهن در دیدار با فولاد، در بهترین حالت تلاش برای پیروزی قرار نداشتند، شاهد بودیم پاتوسی بدون مزاحمت خط دفاعی ذوب‌آهن گل‌زنی کرد، پس از این موضوع برنامه خاصی جهت جبران گل خورده از جانب ذوب‌آهن شاهد نبودیم؛ شهاب گردان در این دیدار مهره طلایی ذوب‌آهن بود، عملکرد دفاعی ذوب‌آهن در این دیدار خوب نبود.

یزدخواستی تشریح کرد: ذوب‌آهن باید برنامه تاکتیک فردی و گروهی در ساختار دفاعی خود باشد، در این بازی شاهد بودیم که اگر حدادی‌فر در خط‌های جلوتر میدان قرار گیرد می‌تواند کمک خوبی به خط حمله ذوب‌آهن کند، پاس‌های ارسالی وی برای مدافعین فولاد قابل پیش بینی بود و دفع آسانی در پی داشت.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: میلاد جهانی نزدیک به دروازه فولاد بازی نمی‌کرد و به نظر می‌رسید برای این موضوع نیز تلاش خاصی نمی‌کرد؛ در نیمه دوم گردش توپ در هر دوتیم نزدیک به هم بود، ذوب‌آهن به دلیل اینکه در نتیجه عقب بود باید تعویض‌های خود را جهت تقویت حمله زودتر انجام می‌داد.

به گزارش فارس، در قالب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌ ذوب‌آهن اصفهان میهمان تیم فولاد خوزستان بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید؛ تک گل این دیدار را پاتوسی دقیقه ۱۵ به‌ثمر رساند و وحید محمدزاده با دریافت دو کارت زرد در این دیدار اخراج و بازی بعدی تیم خود را از دست داد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول