اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرونای انگلیسی به کرمانشاه رسید/ شناسایی یک مورد ثابت شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌ درمانی کرمانشاه گفت: یک مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در کرمانشاه شناسایی شد.

کرونای انگلیسی به کرمانشاه رسید/ شناسایی یک مورد ثابت شد

ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از تشخیص یک مورد بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان خبر داد و اظهار داشت: یک مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در کرمانشاه شناسایی شد.

وی ادامه داد: نمونه آزمایش این بیمار با کیت‌های تشخیصی ویژه ویروس جدید در آزمایشگاه این معاونت بررسی و ابتلای قطعی در وی تشخیص داده شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌ درمانی کرمانشاه گفت: بیمار خانمی ۴۶ ساله کرمانشاهی و ساکن این شهر است که هفته گذشته به شهرستان‌ ماهشهر استان خوزستان سفر کرده است.

وی با بیان اینکه حال عمومی این بیمار در حال حاضر مساعد است، تصریح کرد: تمام اقدامات لازم بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت برای بررسی افراد نزدیک و اقدامات پیشگیری و کنترلی برای بیمار و اطرافیان‌ او توسط این معاونت انجام شده و یا در حال انجام است.

شکیبا خاطرنشان کرد: لازم است همه مردم با رعایت شدیدتر و جدی‌تر دستورات بهداشتی از خود و خانواده‌شان در برابر این ویروس خطرناک محافظت کنند.

وی افزود: این ویروس به مراتب خطرناک‌تر و با قدرت انتشار بالاتری است و اگر مردم مراعات نکنند، ممکن است استان را در آستانه یک آزمون سخت قرار دهد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول