اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اتمام دو طرح عمرانی در بهشت رحمت شهرکرد تا پایان سال

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: دو طرح بازسازی نمای ساختمان معراج آرامستان بهشت رحمت شهرکرد و ساخت استراحتگاه پرسنل با حدود ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

اتمام دو طرح عمرانی در بهشت رحمت شهرکرد تا پایان سال

سیداکبر نوربخش رضایی، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اتمام دو طرح عمرانی در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد خبر داد و گفت: بازسازی نمای ساختمان معراج آرامستان بهشت رحمت با قرارداد ۴ ماهه و ۲۱۵ میلیون تومان اعتبار آغاز شده که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد افزود: همچنین طرح ساخت استراحت‌گاه پرسنل آرامستان با ۴۳۶ میلیون تومان اعتبار در حال ساخت می‌باشد که تا کنون ۷۰ درصد آن یعنی مرحله سفت‌کاری به اتمام رسیده است و ما بقی این طرح نیز تا پایان سال جاری اجرایی و افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲ میلیارد تومان بودجه عمرانی ویژه سال آینده پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: ساخت قطعه پنجم آرامستان به همراه پارکینگ با اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان، محوطه‌سازی گلزار شهدای شهرکرد با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، طرح ساخت المان آرامستان بهشت رحمت با ۱۰۰ میلیون اعتبار، احداث سرویس بهداشتی در هر قطعه آرامستان، توسعه سالن اجتماعات و سالن نماز آرامستان و... از جمله طرح‌های برنامه‌ریزی شده آرامستان شهرکرد می‌باشد که در سال آینده کلید خواهند خورد.

نوربخش در پایان با اشاره به تصمیم ستاد مبارزه با کرونای استان گفت: با توجه به شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در استان و تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تا دو هفته کلیه مراسمات ترحیم در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد ممنوع شد که این تصمیم به علت حفظ سلامتی هم استانی‌ها اتخاذ شده است.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول