اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

انتخابات شورا در شهر کرمانشاه تمام الکترونیک است

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تمامی مراحل انتخابات شورای شهر کرمانشاه را به صورت الکترونیکی اعلام کرد و گفت: در کرمانشاه ثبت‌نام، کار اخذ رای و شمارش آرا و تجمیع آرا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتخابات شورا در شهر کرمانشاه تمام الکترونیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلیل بالایی امروز در نشست هم اندیشی با رسانه‌های استان کرمانشاه با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها از ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه و در روستاها از ۱۶ تا ۲۲ فروردین‌ماه انجام خواهد شد.

وی تمامی مراحل انتخابات شورای شهر کرمانشاه را به صورت الکترونیکی اعلام کرد و افزود: ثبت‌نام، کار اخذ رای و شمارش آرا و تجمیع آرا در کرمانشاه نیز به عنوان  هشتمین کلان شهر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: برای ثبت‌نام کاندیداها نیاز به مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها نیست و افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان و کافی‌نت‌ها ثبت‌نام کنند که بعد از این مرحله به آن‌ها در بازده زمانی مشخصی اعلام می‌شود که برای تحویل مدارک خود به فرمانداری مراجعه کنند.

وی از رسانه‌های خواست در برگزاری انتخاباتی پرشور برای توسعه کرمانشاه همکاری لازم را داشته باشند و گفت: قانونمداری، بی‌طرفی و امانت‌داری از موضوعات مورد توجه در ستاد انتخابات استان است که برای رسیدن به این اهداف برنامه‌هایی تدوین شده که در راستای آن به مجریان برگزاری انتخابات، تذکراتی در صورت رؤیت هرگونه طرفداری توسط مسئولین امر، ابلاغ شده است.

بالایی اضافه کرد: تابعیت ایران، اعتقاد و التزام به اسلام و ولایت فقیه و داشتن حداقل ۲۵ سال سن از شروط نامزد شدن برای انتخابات شوراها است.

وی در خصوص مدرک تحصیلی مورد نیاز برای کاندیدا شدن در این انتخابات، گفت: در روستاهای تا ۲۰۰ خانوار، خواندن و نوشتن و در روستاهای با جمعیت بیشتر به مدرک دیپلم و در شهرهای تا ۲۰ هزار نفر جمعیت به مدرک فوق دیپلم و شهرهای با جمعیت بیشتر به مدرک تحصیلی لیسانس نیاز است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول