اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فوت نوجوان ۱۴ ساله بر اثر مسمومیت با گاز co

خانواده‌ای در شهر محمودآباد دچار مسمومیت با گاز co شدند که متأسفانه دختر نوجوان خانواده در این حادثه جان خود را از دست داد، 3 عضو دیگر این خانواده به بیمارستان بوعلی سینای قزوین منتقل شدند.

فوت نوجوان ۱۴ ساله بر اثر مسمومیت با گاز co

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس استان قزوین، در ساعت ۲۱:۰۰  امشب و در پی تماس با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس قزوین مبنی بر مسمومیت خانواده‌ای با گاز co در شهر محمودآباد، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس پایگاه صفا و آقابابا به محل حادثه اعزام گردیدند. پس از بررسی محل حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس، ۴ نفر از اعضای یک خانواده که دچار مسمومیت با گاز co شده بودند مورد معاینه قرار گرفتند.

متأسفانه کارشناسان اورژانس در محل حادثه با یک نوجوان ۱۴ ساله که علائم حیاتی نداشت روبرو شدند که سریعاً اقدامات درمانی در جهت احیاء مددجویان آغاز شد، اما نتیجه‌ای در پی نداشت. در حین احیا مصدوم به بیمارستان منتقل شد. ۳ مصدوم دیگر نیز با انجام اقدامات درمانی به بیمارستان بوعلی سینای قزوین منتقل شدند.

متوفیان تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شدند، علت حادثه نیز توسط عوامل آتش‌نشانی در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، گاز مونواکسیدکربن گازی بی‌بو و بی‌رنگ است. در صورت سردرد، سرگیجه و حالت تهوع فوراً درب‌ها و پنجره‌ها را باز کرده، در هوای آزاد قرار بگیرید و با شمارهٔ ۱۱۵ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول