اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

الزام در استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده سی سخت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زلزله سی‌سخت گفت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت در بازسازی و نوسازی ساختمان های آسیب دیده از زلزله سی سخت، الزامی است.

الزام در استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده سی سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده  در نشست کارگروه زیربنایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کیفیت مصالح ساختمانی یکی از عواملی است که به همراه شرایط ساختگاهی، طراحی، اجرا، نگهداری و تعمیر در دوام و آسیب پذیری ساختمان ها نقش بسزایی دارد.

وی افزود: استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد می‌تواند باعث افزایش طول عمر و مقاومت ساختمان‌ها در مقابل زلزله شود.

در ادامه این نشست، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان بیان کرد: لیست واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر، به دستگاه‌های ذیربط از جمله: استانداری، بنیاد مسکن، نظام مهندسی ساختمان، دبیرخانه شورای فنی، نوسازی مدارس و اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال شده است.

وی افزود: واحدهای تولیدی دارای نشان استاندارد استان توان تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز جهت بازسازی مناطق زلزله زده را داشته و لذا انتظار می‌رود پیمانکاران و دستگاه‌های متولی از حداکثر ظرفیت واحدهای تولیدی با کیفیت استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده برای رونق تولید و اشتغال در استان استفاده کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول