اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سومین محموله واکسن کرونا وارد آذربایجان‌غربی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در مرحله اول 360 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و 75 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع 435 دوز واکسن با اولویت افراد شاغل در بخش های آی سی یو بیمارستان ها تزریق شد.

سومین محموله واکسن کرونا وارد آذربایجان‌غربی شد

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه،  با اشاره به مرحله اول دریافت واکسن در استان، اظهار داشت: در مرحله اول ۳۶۰ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و ۷۵ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع ۴۳۵ دوز واکسن با اولویت افراد شاغل در بخش های آی سی یو بیمارستان ها تزریق شد.

وی در خصوص مرحله دوم دریافت واکسن کرونا،  اعلام کرد: در مرحله دوم ۲ هزار و ۴۸۵ دوز واکسن برای استان و ۳۰۵دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع ۲ هزار و ۷۹۰ دوز واکسن توسط آذربایجان‌غربی دریافت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مرحله سوم دریافت واکسن، یک هزار و ۳۴۵ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و ۲۱۰ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد و در مجموع یک هزار و ۵۵۵ دوز واکسن کرونا در استان دریافت شد. 

آقازاده با اشاره به تعداد واکسن دریافتی استان خاطرنشان کرد: تاکنون ۴ هزار و ۷۸۰ دوز واکسن کرونا به آذربایجان‌غربی تحویل داده شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۱۹۰ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و ۵۹۰ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی می‌باشد و همچنان کادر درمان در اولویت دریافت واکسن هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول