اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعلام فراخوان کنگره بین‌المللی شعر غدیر در شیراز/ کنگره، رویدادی جریان‌ساز و موج‌آفرین باشد

مدیر بنیاد غدیر استان فارس گفت: پس از برگزاری موفق این کنگره در سال نخست به صورت ملی و با محوریت شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)، مقرر شد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و ادب ایران اسلامی، در سال آینده این کنگره را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

اعلام فراخوان کنگره بین‌المللی شعر غدیر در شیراز/ کنگره،  رویدادی جریان‌ساز و موج‌آفرین باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمدی امروز در نشست خبری کنگره غدیر گفت: همزمان با ایام ولادت امیر مومنان حضرت علی (علیه السلام)، فراخوان دومین سال برگزاری کنگره شعر غدیر اعلام می گردد.

وی گفت: پس از برگزاری موفق این کنگره در سال نخست به صورت ملی و با محوریت شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)، تصمیم گرفتیم با تقویت زیرساخت ها و بهره گیری از ظرفیت های موجود شهر شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و ادب ایران اسلامی، در سال آینده این کنگره را به صورت بین المللی برگزار کنیم.

مدیر بنیاد غدیر استان فارس بیان کرد: از همه اصحاب فرهنگ، ادب و شعرای ملی و بین المللی جهت حضور در این کنگره و ارسال اثر دعوت می کنیم.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس نیز در این نشست خبری گفت: امیدواریم کنگره بین المللی شعر غدیر نیز که با همکاری این نهاد و بنیاد بین المللی غدیر برگزار می‌شود، همانند دیگر رویدادهای ادبی فاخر شیراز همچون شب شعر عاشورا به یک رویداد فرهنگی جریان‌ساز و موج آفرین در سطح کشور تبدیل شود و شاهد خلق آثار ماندگار و بدیع در این زمینه باشیم و بتوانیم به واسطه این کنگره، به تبیین بهتر مناقب و فضائل امیر مومنان علی(ع) با زبان شعر و ادب بپردازیم.

مصطفی مشفقیان افزود: از شعرا، ادیبان و فرهنگ‌وران داخل و خارج کشور دعوت می‌کنیم تا مورخ ۳۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ آثار خود را در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر نو و سپید، ترانه و سرود و شعر کودک به صورت فایل پیوست شده به رایانامه ‌ghadir.poems@gmail.com  ارسال نمایید.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول