اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه با کسب ۵ مدال رنگارنگ مقام اول پاراوزنه‌برداری را کسب کرد

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: تیم وزنه‌برداری بانوان جانباز و معلولین استان کرمانشاه از بین ۱۷ استان موفق به کسب مقام اول قهرمانی کشور و پنج مدال رنگارنگ شد.

کرمانشاه با کسب ۵ مدال رنگارنگ مقام اول پاراوزنه‌برداری را کسب کرد

عزت‌الله پرنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت‌ها پاراوزنه‌برداری به میزبانی فدراسیون استان تهران و در تاریخ هشت تا دهم اسفندماه سال جاری با شرکت ۱۷ استان برگزار شد، امسال دومین سالی است که فدراسیون این مسابقات را برگزار می‌کند، در سال گذشته موفق به کسب مقام دوم و امسال مقام اول را کسب کردیم.

وی افزود: در این رقابت‌ها فریبا علی‌اکبری دسته وزنی ۶۱ کیلوگرم مدال طلا، منیژه جلالی دسته وزنی ۶۱ کیلوگرم مدال برنز، لیلا رحیمی دسته وزنی ۶۷ کیلوگرم مدال نقره، زهرا چهری دسته وزنی ۶۷ کیلوگرم مدال برنز، سمیرا نظری دسته وزنی ۸۶ کیلوگرم مدال نقره گرفتند و مریم رنجبر در دسته وزنه ۷۹ کیلوگرم چهارم شد.

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه با بیان اینکه استان‌های فارس و لرستان به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم شدند، تصریح کرد: مسابقات برون مرزی استعدادیابی را پیش‌رو داریم که امیدواریم بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

پرنیان ادامه داد: همچنین رقابت المپیک ۲۰۲۲ گوانجو چین را که هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد را پیش‌رو داریم که برای ما حائز اهمیت است و برای اولین بار تیم وزنه‌برداری معلولین بانوان از ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی گفت: برای شرکت در رقابت‌های گوانجو چین انتخاب ورزشکاران به کادر فنی تیم ملی بستگی دارد بطوری‌که کسانی که به رکورد آسیایی نزدیک و شانس مدال‌آوری داشته باشند، انتخاب می‌شوند.

پرنیان در پایان با تشکر از کسانی‌ که در این مسابقات تلاش کردند، گفت: با تلاش ورزشکاران و اداره بهزیستی و کمک در حمل و نقل وزنه‌برداران و همینطور مربی تیم وزنه‌برداری بانوان خانم آزاده کوه‌دره‌ای توانستیم به این موفقیت دست بیابیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول