اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳ تیم شهرداری ورامین سال۱۴۰۰درلیگ برتر/ بودجه ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی برای سال آینده

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین با اشاره به بودجه ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی سال ۱۴٠٠ گفت: هر سه تیم شهرداری ورامین در سال آینده در لیگ برتر حضور می‌یابند.

۳ تیم شهرداری ورامین سال۱۴۰۰درلیگ برتر/  بودجه ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی برای سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، علی عباسی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران خصوص تصویب بودجه سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین اظهار کرد: بودجه سال ۱۴٠٠ نسبت به سال جاری دارای تغییر و تحولاتی بوده و در آن حمایت‌های ویژه‌ای از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی همچنین کمک به زیرساخت و سایر تیم‌های حرفه‌ای شهرستان داشته است. 

وی گفت:در دیگر قسمت بودجه سازمان مبلغ ۳ میلیارد تومان برای سایر ورزش‌های شهرستان و تیم‌های حرفه‌ای و ورزش همگانی و محله‌ای در نظر گرفته شده و ۲ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان نیز برای برای حفظ و نگهداری و احداث اماکن فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در ادامه تصریح کرد: با توجه به هواداران پرشمار تیم‌های ورزشی به ویژه والیبال همچنین کمک به تیم‌های پایه تیم های مبلغ ۵ میلیارد و ۷٠٠ میلیون تومان برای آن در نظرگرفته شده و هر سه تیم شهرداری ورامین در سال آینده در لیگ برتر حضور می‌یابند. 

عباسی اضافه کرد:  امیدواریم در سال ۱۴٠٠ با کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و کنترل این بیماری شاهد حضور هواداران در سالن‌های والیبال همچنین مردم در برنامه‌های فرهنگی شهر ورامین باشیم.

وی عنوان کرد: بودجه ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین با بخش‌های مختلف حمایت از زیرساخت، حضور تیم‌های حرفه‌ای ورامین در لیگ و بخش ویژه حمایت از سایر تیم‌ها و ورزش‌ها و تیم‌های پایه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال ۱۴٠٠ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین دیده شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول