اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جشن نیکوکاری در بهاباد غیر حضوری برگزار می‌شود

رئیس کمیته امداد بهاباد گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه‌های نیکوکاری و بدلیل ویروس کرونا ، جشن نیکوکاری در شهرستان بهاباد به صورت غیر حضوری و هوشمند برگزارمی‌شود.

جشن نیکوکاری در بهاباد  غیر حضوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در بهاباد، حمید دهقان بهابادی عصرامروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری در شهرستان بهاباد با شعار عیدی برای همه در روزهای ۱۳ و۱۴ و۱۵ اسفند برگزار و کمک‌های خیرین برای نیکوکاران در شب عید جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان این‌که در روز جشن نیکوکاری هشت پایگاه ثابت و سیار کار جمع آوری کمکهای مردم نوع‌دوست را بعهده دارند، افزود: مردم خیر و نیکوکار بهاباد سال گذشته مبلغی بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند.

رئیس کمیته امداد بهاباد  از جشن نیکوکاری به عنوان نمود عینی ایثار و فداکاری هموطنان در جهت کمک به همنوعان خود یاد کرد و گفت: ما با تاسی از آموزه های دین باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم تا بتوانیم در راستای زدودن فقر و ایجاد نشاط و همدلی گام برداریم.

دهقان تصریح کرد: جشن نیکوکاری در پایان سال به منظور تامین اقلام شب عید دانش آموزان و نیازمندان جامعه با شعار عیدی برای همه در روزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در کلیه مدارس و دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مصلی های نماز جمعه اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد بهاباد در ادامه  تاکید کرد با توجه به توصیه‌های  وزارت بهداشت  در خصوص شیوع  ویروس کرونا مراسم  نیکوکاری  در این شهرستان به صورت غیر حضوری  و هوشمند برگزار می‌شود و از طریق  برنامه شاد دانش آموزان نیز قابل استفاده میباشد .

به منظورهرچه بهتر برگزارشدن جشن نیکوکاری جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی جشن نیکوکاری باحضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئو ل بسیج سازندگی و رئیس کمیته امداد در دفترمدیر کمیته امداد بهاباد برگزارشد .

رئیس کمیته امداد بهاباد بابیان اینکه روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم بهاباد در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است افزود :خیران می توانند جهت کمک به نیازمندان در روز جشن نیکوکاری با روش غیرحضوری با کد دستوری # ۰۳۵۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۰۴۴۷ کمکهای خود ر ا به نیازمندان پرداخت کنند .

انتهای پیام /الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول