اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رسانه‌ها با حفظ حریم انتقاد کنند/ رتبه برتر خبرنگاران فارس در جشنواره نماز و رسانه

امام جمعه ایلام گفت: اصحاب رسانه باید با حفط حریم افراد، نقاد باشند و مدیران نیز همکاری لازم را برای پاسخگویی داشته باشند.

رسانه‌ها با حفظ حریم انتقاد کنند/ رتبه برتر خبرنگاران فارس در جشنواره نماز و رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار با بیان اینکه نقد پیش برندگی نظام است، گفت: در انتقاد بایستی از توهین و تحقیر جلوگیری کنیم چرا که گاهی اوقات فعل را از فاعل جدا نمی‌کنیم، باید متوجه فاعل کار شویم؛ نقد کردن باید با استدلال علمی باشد و فرد را زیر سوال نبریم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران پاسخگو باشند، افزود: همه باید تلاشمان برای این باشد که از انقلاب دفاع کنیم اما اختلافات سلیقه و گرایشات سیاسی وجود دارد و بایستی تحمل نقد دیگران را داشته باشیم.

امام جمعه ایلام گفت: اگر چه بیش از ۱۸۰ اثر به این جشنواره ارسال شده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد و رسانه‌ها باید بیشتر به ترویج فرهنگ نماز بپردازند چرا که نقش نماز در بازدارندگی از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر بوده و باید جزئی از زندگی ما قرار گیرد.

حجت الاسلام کریمی‌تبار اضافه کرد: مردم و رسانه‌ها باید برای تشویق مردم به حضور در مساجد همکاری لازم داشته باشند؛ هر محله‌ای که مسجد آن فعال بوده کمترین آسیب اجتماعی را داشته است.

ترویج فرهنگ نماز مورد اهتمام همه مسوولان است

عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این آیین گفت: ترویج فرهنگ نماز مورد اهتمام همه مسوولان است و رسانه‌ها باید در زمینه اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب مردم به نماز نقش داشته‌ باشند.

وی افزود: در نشست‌های شورای فرهنگ عمومی و کانون‌های مساجد ترویج فرهنگ نماز در دستور کار قرار دارد.

ارسال 183 اثر با موضوع نماز به دبیرخانه جشنواره

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با بیان اینکه از ۳۰ نفر به عنوان برگزیده تقدیر شد، گفت: این جشنواره برای هفتمین دوره متوالی برگزار شده که در مجموع ۱۸۳ اثر با موضوع نماز در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

گفتنی است؛ در این آیین اکبر یعقوبی و زهرا مظفری خبرنگاران خبرگزاری فارس استان ایلام حائز رتبه برتر شدند و از آنان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول