اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ایجاد صنایع تبدیلی در میادین میوه و تره‌بار/ فروش مجازی میوه و سبزیجات توسعه یابد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم ایجاد صنایع تبدیلی برای کاهش پسماند در میادین میوه و تره‌بار گفت: توسعه فروش مجازی میوه و سبزیجات در میادین میوه و تره‌بار باید مدنظر قرار گیرد.

ایجاد صنایع تبدیلی در میادین میوه و تره‌بار/ فروش مجازی میوه و سبزیجات توسعه یابد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت،‌محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در مراسم افتتاح میادین جدید تره‌بار در پایتخت، اظهار داشت: ایجاد صنایع تبدیلی در میادین  میوه‌ و تره‌بار امری ضروری است و باید ساز و کارهای آن فراهم شود تا شاهد کاهش پسماند میوه و تره‌بار در مراکز مربوطه باشیم.

وی افزود: افزایش کیفیت محصولات میادین میوه و تره‌بار با همکاری جهاد کشاورزی حائز اهمیت است و باید هر چه بیشتر محصولاتی که با کیفیت‌تر باشند به شهروندان در میادین میوه و تره‌بار ارائه شود.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت توسعه فروش‌های اینترنتی و مجازی در میادین میوه و تره‌بار گفت: این موضوع باعث پیشگیری از انتقال کرونا و مصونیت شهروندان از ابتلا به ویروس کووید ـ 19 می‌شود.

نوری خاطرنشان کرد:‌مقدمات فروش اینترنتی محصولات میوه و تره‌بار آغاز شده ولی توسعه آن باید هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

به گزارش فارس، ۸ بازار جدید میوه و تره‌بار امروز با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در نقاط مختلف پایتخت افتتاح شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول