اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازدید ۸٠٠ هزار دانش‌آموز زنجانی از اردوی راهیان نور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۸٠٠ هزار دانش‌آموز زنجانی از اردوی راهیان نور بازدید کردند.

بازدید ۸٠٠ هزار دانش‌آموز زنجانی از اردوی راهیان نور

جعفر گنج‌خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال‌جاری اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور به صورت غیر حضوری برنامه‌ریزی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 800 هزار نفر از راهیان نور مجازی استان در شبکه دانش‌آموزی شاد بازدید کردند، عنوان کرد: دانش‌آموزان استان با حضور فعال در برنامه‌های راهیان نور که در شبکه شاد و کانال‌های بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود با اهداف این اردوی غنی بیش از پیش آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این اردوی مجازی، محدودیتی بابت حضور دانش‌آموزان وجود ندارد، افزود: مراسم افتتاحیه راهیان نور استان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت برگزار شد و در سه روز ابتدایی بیش از 800 هزار نفر بازدید از این برنامه‌ها صورت گرفت و علاوه بر فضای شبکه شاد، برنامه‌های مختلف زنده از مناطق عملیاتی در شبکه استانی اشراق نیز پخش شد و مورد توجه قرار گرفت.

گنج‌خانلو اضافه کرد: برنامه‌های آفلاین این اردوی مجازی تا نیمه نخست فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول