اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رشادت رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(ع) ستودنی بود

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: رشادت رزمندگان ‌لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان در مناطق عملیاتی ستودنی بود، چرا که رزمندگان اسلام ایستادگی جانانه‌ای از خود نشان دادند و شکست سنگینی بر دشمن وارد کردند.

رشادت رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(ع) ستودنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج اصفهان، سردار محمد اسماعیل کوثری، در جمع ایثارگران و خانواده‌های شهدای خمینی‌شهر اظهار کرد: رزمندگان شهرستان خمینی‌شهر در اسفند سال ۱۳۶۲ به همراه دیگر رزمندگان وارد عملیات سخت خیبر شدند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این مطلب که سی‌وهفت سال از آن روزهای نبرد می‌گذرد، گفت: نشاط و ایمان فرماندهان از یاد رفتنی نیست و حماسه آن دلیران ماندگار شد؛ رشادت‌های لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در دو منطقه جزیره جنوبی هورالهویزه با دشمن ستودنی بود، چرا که رزمندگان اسلام ایستادگی جانانه‌ای از خود نشان دادند که زبانزد خاص و عام شد و جزیره جنوب و شمال را حفظ نموده و شکست سنگینی بر دشمن وارد آوردند.

وی افزود: ایستادگی ملت بعد از جنگ هشت‌ساله نیز ادامه داشته و مسؤولان عالی‌رتبه آمریکا اذعان کردند با وجود هزینه ۷ هزار میلیارد دلاری در خاورمیانه اما چیزی به دست نیاوردیم؛ جبهه مقاومتی که در منطقه تشکیل شده الگویی برای جوانان آزادی‌خواه است و تشکیل جبهه مقاومت باعث موفقیت علیه جبهه استکبار است.

کوثری ادامه داد: اخلاق رزمندگان حاکی از احیای روح اسلامی در نهاد آن‌ها بود و همدلی و وفاق آن‌ها مثال‌زدنی است؛ برای هر عملیات، رزمندگان اسلام برای شکست دشمن پیشرو و پیشتاز بودند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در توضیح این مطلب که دشمنان از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی نهایت خشم و عصبانیت در وجودشان شعله‌ور بود و با به راه انداختن هشت سال نبرد علیه ایران عصبانیت خود را ابراز نمودند، گفت: در این نبرد از ۶۸ کشور جهان برای نابودی ملت و کشور ایران کمک گرفتند.

وی  اظهار کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره) که انسان آزاد آفریده شده و هر انسانی حق دارد برای خودش تکلیفی معین نموده و شهادت نیز جزئی از این انتخاب است. هر کسی نمی‌تواند این‌گونه انتخاب‌ها و معاملات را با خدا انجام دهد، چرا که نیازمند یک تربیت خاص است؛ شهیدان در دامان مادرانی تربیت یافتند که از خودگذشتگی سرلوحه زندگی آن‌ها است.

کوثری افزود: در برابر دشمنان و نقشه‌های آنان اگر به جای هشت سال هشتاد سال هم مقاومت می‌کردیم؛ از اعتقادات ما حضور در صحنه کربلاست و دوران دفاع مقدس نیز چکیده‌ای از آن صحنه بود که سربازان مخلص امام (ره) در برابر دشمن جان خود را تقدیم اسلام و نظام انقلاب اسلامی نمودند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز کرد: ما ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم؛ شهدا نمره قبولی خود را از پروردگار خویش دریافت کردند و امید است که ما نیز به این قبولی دست یابیم.

کوثری در پایان، جبهه حق را پیروز خواند و خاطرنشان کرد: شهدای رزمنده به خاطر حقانیت اسلام توانستند این‌گونه در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول