اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هزینه‌های اضافی پتروشیمی و پالایشگاه ایلام صرف کارگران شود

امام جمعه ایلام گفت: هزینه ‎های اضافی پتروشیمی و پالایشگاه ایلام صرف کارگران اخراج شده شود و به کسانی که حقوقشان پرداخت نشده داده شود.

هزینه‌های اضافی پتروشیمی و پالایشگاه ایلام صرف کارگران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز گفت: الان تورم، گرانی، بیکاری سفره مردم را خالی کرده است، مردم پای بند به انقلاب اسلامی هستند اما به این معنی نیست اگر فردی در جایی مسوولیتی دارد به مسوولیت‌های خود عمل نکند،

وی افزود: بیکاری فراگیر شده است، از همه بدتر بیکار شدن کارگرانی است که مدتها کار  کرده‌اند و الان هم اخراج شده اند و فریادشان به جایی نمی‌رسد، در روزهای پایان سال، این عزیزان درخواستی ندارند به غیر از اینکه لقمه نانی به سر سفره  خانواده خود ببرند، چرا تظلم خواهی اینها شنیده نمی‌شود ، چه کسی باید به فریاد آنها برسد؟

امام جمعه ایلام تصریح کرد: در این شرکت‌های نفت، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها بخشی از هزینه‌های اضافی مدیریتی را حذف کنید و برای این کارگران هزینه کنید، این نوع مدیریت درست نیست، کسانی که دلسوز نظام هستند چرا سکوت کرده‌اند و آرام نشسته‌اند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که باید تحریم‌ها برداشته شود و مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد، ما عجله نداریم، چگونه است که آقایان متوجه نیستید، یک بار تحقیر شدید چرا دوباره؟ دشمن، دشمن است و اینها به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند، اینها به دنبال تحریم‌های فلج کننده هستند که نظام از بین برود و این چه حماقت و انفعالی است که در برابر دشمن نشان داده می‌شود.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: یکی از اقتصاد دانان انگلیسی بیان می‌کند که  اگر می‌خواهید ملتی را  نابود کنید بدون اینکه هزینه‌ای را پرداخت کنید، تورم است، تورم زیاد در بلند مدت تمام بنیان‌های اخلاقی و اجتماعی یک ملت را نابود می‌کند، کسانی که گفتند به ما رای بدهید تا امنیت و عزت پاسپورت ایران در دنیا محفوط بماند، حالا پاسخگو باشند.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول