اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قیمت کالاها در بازار و رسانه متفاوت است

امام جمعه رودهن گفت: افزایش بی رویه قیمت کالاها در بازار با آنچه در رسانه‌ها بیان می‌شود متفاوت است که باید مسؤولان مربوطه رسیدگی کنند.

قیمت کالاها در بازار و رسانه متفاوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، حجت الاسلام سید مهدی حسینی امام جمعه رودهن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی (ع) اظهار کرد: لازمه ایمان تسلیم فرمان خدا بودن و اطاعت از فرامین او و رسول او است.

وی گفت: مؤمنان به ایمان خود مغرور نشوند زیرا اعمالشان در معرض خطر است لذا باید تلاش کنیم که ایمان خویش را تا پایان عمر حفظ کنیم.

امام جمعه رودهن با اشاره به این که ایمان شرط بقای اعمال است، تصریح کرد: آنچه از خود عمل مهم‌تر است حفظ و نگهداری و ذخیره آن عمل است که به هنگام نیاز به کار ما بیاید و دستمان خالی نباشد.

حجت الاسلام حسینی اضافه‌ کرد: جشن نیکوکاری که امسال به عنوان عیدی برای همه نام گرفته است، علاوه بر دستگیری از نیازمندان دارای کارکردهایی از جمله تقویت فرهنگ احسان و انفاق، کمک به هم‌نوع و انسجام اجتماعی است.

وی تصریح کرد: از حرکت مجلس مبنی بر اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌های ظالمانه که مورد تایید رهبر حکیم انقلاب اسلامی است تقدیر و حمایت می‌کنیم و تقاضای وحدت و هم‌صدایی و همکاری و تعامل دولت و مجلس را داریم.

امام جمعه رودهن در ادامه بیان کرد: دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم دنبال راهبرد خود یعنی مشارکت حداقلی و کم رونق کردن انتخابات است لذا باید آگاه باشیم. 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بازار تأکید کرد: به نظر می‌رسد تنظیم بازار دچار عدم تنظیم شده است و باید چاره‌ای اندیشید، توقع نداریم در بازار اجناسی ببینیم که به لحاظ کیفیت در یک سطح هستند ولی با دو یا چند قیمت مختلف فروخته می‌شوند.

وی در پایان بیان کرد: مسؤولان مربوطه حتماً قیمت‌ها را از بازار استخراج کنند، زیرا افزایش بی رویه قیمت کالاها در رسانه‌ها با واقعیت متفاوت است.

انتهای پیام/ ۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول