اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ضرورت نظارت و بازرسی هوشمندانه بر بازار شب عید

امام‌جمعه املش با اشاره به اینکه گرانی‌های بی‌ضابطه دغدغه‌هایی برای مردم ایجاد کرده است، گفت: نظارت و بازرسی هوشمندانه بر بازار شب عید ضروری است.

ضرورت نظارت و بازرسی هوشمندانه بر بازار شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته املش که در مصلای این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سالروز رحلت حضرت زینب (س) و الگو بودن برای عالم اظهار کرد: زینب کبری (س) در معرفت، بصیرت و شجاعت پرچم‌دار بود.

وی تصویب قانون اقدام راهبردی مجلس را یک قانون هوشمندانه و به‌موقع دانست و افزود: در صورت اجرای این قانون توسط دولت، آمریکا و اروپا سر یک، دوراهی لغو تحریم‌ها یا بی‌توجهی به لغو آن قرار می‌گیرد که درهرصورت به نفع ملت ایران است.

امام‌جمعه املش با اشاره به راستی‌آزمایی طرف مذاکره در رفع تحریم‌ها تصریح کرد: اگر تحریم‌ها لغو نشود ما از برجام خارج خواهیم شد این راهی که رهبر نشان داده و نکته مهمی است که مجلس و دولت باید هم‌صدا و هماهنگ در برابر دشمن باشند و اگر نیاز باشد غنی‌سازی را تا ۶۰ درصد ادامه خواهیم داد.

رنجبر با اشاره به دغدغه‌های مردم نسبت به علت گرانی‌های اخیر بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در پایان سال گرانی‌های بی‌ضابطه باعث نگرانی‌های زیادی برای مردم شده است.

وی با تأکید بر لزوم هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها برای نظارت بیشتر و هوشمندانه بر بازار افزود: اختلافات شدید بین قیمت تولیدکننده و بازار وجود دارد که نظارت و بازرسی نسبت به عرضه کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی ضروری است.

امام‌جمعه املش با اشاره به‌قرار گرفتن در هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: فضیلت انفاق در قرآن آمده که هر انفاقی بکنید چندین برابر به شما برگشت داده می‌شود اهل تقوا انفاق را غنیمت می‌دانند تا از این امتحان سربلند شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول