اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضرورت توجه به انتخاب شایسته در انتخابات ۱۴۰۰

امام جمعه خاوران گفت: در انتخاب خود تأمل کنید تا مجبور نشوید چهار سال به اجبار عده‌ای را تحمل کنید!

ضرورت توجه به انتخاب شایسته در انتخابات  ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، حجت الاسلام صحرائیان با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی به مسئله بعثت حضرت محمد(ص) اشاره کرد و گفت: رسول خدا وظیفه ابلاغ و تعلیم قرآن و آیین الهی را در میان مردم داشت. 

وی با بیان اینکه پیامبر جهت تربیت و تزکیه در میان مردم برای ابلاغ رسالت آمده، بیان کرد: آموزش و پرورش باید با الگوگیری از قرآن کریم به سمت تربیت محوری گام بردارد.

وی با اشاره به اهمیت قرآن کریم و بیان راهبرد تربیت دینی ادامه داد: خانواده های خاورانی برای تکریم قرآن تلاش کنند؛ چرا که باید در این شهر ده ها قاری و حافظ و هزاران عامل به قرآن داشته باشیم.

امام جمعه خاوران بیان کرد: بهترین ارثی که پدران باید برای فرزندان خود باقی بگذارند، ادب است و مهم ترین سرمایه اجتماعی ما باید تربیت دینی و قرآنی باشد نه ثروت! علم بدون تربیت فایده ای برای جامعه ندارد.

وی با بیان اهمیت مسئله انتخابات پیش رو گفت: در انتخاب خود تأمل کنید تا مجبور نشوید چهار سال به اجبار عده ای را تحمل کنید! امیدوارم مردم خاوران برای انتخابات پیش رو با حضور حداکثری خود، بهترین ها را انتخاب کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول