اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ارائه محصولات فرهنگی برای فضای مجازی در جشنواره ترنم آسمانی

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی از تولید محتوا و ارائه محصولات فرهنگی در این جشنواره خبر داد.

ارائه محصولات فرهنگی برای فضای مجازی در جشنواره ترنم آسمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی امروز در دیدار هیات داوران این جشنواره با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز اظهار کرد: این جشنواره در دو دوره اخیر با استقبال کم‌نظیر هنرمندان و به صورت باشکوه در تبریز برگزار شد و امسال نیز طبق روال دو سال اخیر کار خود را آغاز کرده است اما به دلیل شرایط کرونایی، بخش‌های حضوری این جشنواره حذف شده است.

وی افزود: سومین دوره از این جشنواره، در ۶ بخش با استقبال کم‌نظیر هنرمندان از ۲۰ استان کشور روبه‌رو شد که از ۲۲۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره پس از داوری، ۴۰ اثر به بخش نهایی داوری راه یافته است.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز، هدف از برگزاری این دوره از جشنواره را تولید محتوای دینی و فرهنگی برای فضای مجازی عنوان کرد و گفت: مردمی‌سازی جشنواره و ارائه محصولات فرهنگی به مخاطبان فضای مجازی به صورت تخصصی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی در ادامه از رونمایی سه آلبوم صوتی در اختتامیه سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی خبر داد و یادآور شد: ۶۱ اثر ناب به عنوان خروجی این جشنواره در مراسم اختتامیه رونمایی می‌شود.

بلاغی در ادامه افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه سال‌جاری به صورت تلویزیونی از شبکه قرآن و سهند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60012/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول